Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Hoeveel woog de jouwe trouwens? Mijne bleek 1338KG te wegen, schrok ik nog best van.
Goed gelukt trouwens de A panels, zitten er strak in als ik het zo zie.
Oeooooooooe... Mijne staat nu op de bank, erg benieuwd naar de vergelijking. Zeker ook omdat we bijna hetzelfde hebben. Hoe laat ben je er? Direct 's-ochtends vroeg? Weet nog niet wanneer ik de mijne mag halen maar zie je misschien nog ff dan.Adrenalin Junkie schreef:Update voor bij Beek morgen:
tuimelaars worden vervangen
koelvloeistof lek gaan ze nakijken, en koelvloeistof vervangen - Samco slangen set plaatsen
airco krijgt een beurt
Powerflex rubbers voor de draagarmen voor
Milltek spruitstuk wordt geplaatst en daarna op de bank
Hoeveel woog de jouwe trouwens? Mijne bleek 1338KG te wegen, schrok ik nog best van.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd of het tikken ooit nog terug gaat komen na het vervangen van de tuimelaars morgen.
Zal voor je duimen
Verder een super Cooper... helemaal mijn stijl
Zal voor je duimen

Verder een super Cooper... helemaal mijn stijl

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus vroeg zat!!
Mijne woog 1208 kg
Hoe kan die van jouw nou 1338 kilo wegen???
Hebben ze dr een paar zakken cement in gelegd ofzo??
Grtz.
Ja, ik probeer er rond 9 uur te zijnDrAtomic schreef:Oeooooooooe... Mijne staat nu op de bank, erg benieuwd naar de vergelijking. Zeker ook omdat we bijna hetzelfde hebben. Hoe laat ben je er? Direct 's-ochtends vroeg? Weet nog niet wanneer ik de mijne mag halen maar zie je misschien nog ff dan.Adrenalin Junkie schreef:Update voor bij Beek morgen:
koelvloeistof lek gaan ze nakijken, en koelvloeistof vervangen - Samco slangen set plaatsen
airco krijgt een beurt

Mijne woog 1208 kg

Hoe kan die van jouw nou 1338 kilo wegen???
Hebben ze dr een paar zakken cement in gelegd ofzo??
Grtz.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stiekem hoop ik ook nog op een paar extra pk's met de Milltek spruit
Is hij al getest op de bank?? Numbers please!!DrAtomic schreef:Oeooooooooe... Mijne staat nu op de bank, erg benieuwd naar de vergelijking. Zeker ook omdat we bijna hetzelfde hebben. Hoe laat ben je er? Direct 's-ochtends vroeg? Weet nog niet wanneer ik de mijne mag halen maar zie je misschien nog ff dan.Adrenalin Junkie schreef:Update voor bij Beek morgen:
airco krijgt een beurt

Stiekem hoop ik ook nog op een paar extra pk's met de Milltek spruit

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Het staat helaas niet op mijn uitlijn rapport van mijn banden, zal het morgen eens aan Klaas vragen. Staat 1338,50 op het uitweeg rapport van Beek, misschien is dat totaal wieldruk ofzo (staat toch echt totaal gewicht)...
De navi unit ansich is hooguit een kilo of 3 plus het scherm... Dus laat dat eens 4 kg zijn. Ennieweg jou topic is niet echt de plaats voor dit geraaskal...
Ik heb zelf nog geen bericht gehad dus dan zie ik je misschien bij het ophalen wel.
De navi unit ansich is hooguit een kilo of 3 plus het scherm... Dus laat dat eens 4 kg zijn. Ennieweg jou topic is niet echt de plaats voor dit geraaskal...

Ik heb zelf nog geen bericht gehad dus dan zie ik je misschien bij het ophalen wel.
Onze sponsors