@hans wat wordt het nu?
@bigd uit mijn hoofd, volgens mij nr 1077 en 1988(circuit racer). Beide niet in de verkoop dacht ik
Hans GP
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
GP 1005 of toch maar de Lotus, geweldig wat een enorm luxe probleem...Komt er nog geen GP R56?, ik weet beleving etc van R53 is gewoon veel anders, maar ze moeten toch ook een R56 kunnen bouwen waar je gek van wordt, of waarmee je Berthil op de ring het moeilijk mee kunt maken!!!
Succes,
Jack

Succes,
Jack

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet zeker dat je met een goede R56/R55 met genoeg vermogen Berthil het heel moeilijk kan maken, want die auto is beter uitgebalanceerd en meer koppel, maar het gaat om de rijbeleving en daar kan een R56/55 niet aan tippen.. en aangezien het geen race is maar voor de fun.. kies ik weer voor de GP.
En ja.. beetje luxe probleem
er komt straks iemand voor de Dax als hij hem neemt dan haal ik gelijk volgende week die 340R.. daarna zal ik niet meer zeuren en blijf lekker genieten nu komt het toevallig allebei zo uit
En ja.. beetje luxe probleem

- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Hans,
Geweldig toch, nou wens je ontzettend veel succes vandaag met de verkoop van de Dax.. meende alleen dat als de Dax eruit ging dat er een GP of de Lotus voor in de plaats zou komen, maar Lotus komt er als Dax weg is en GP i.p.v. Clubman?
Nou we horen en zien het wel snel op het Forum...
Jack

Geweldig toch, nou wens je ontzettend veel succes vandaag met de verkoop van de Dax.. meende alleen dat als de Dax eruit ging dat er een GP of de Lotus voor in de plaats zou komen, maar Lotus komt er als Dax weg is en GP i.p.v. Clubman?

Nou we horen en zien het wel snel op het Forum...
Jack

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Hans, ga volgend jaar op de time atack zorgen dat ik er weer bij ben! Dit wordt echt een beest van een GP!
- ArjandeV
- Enthousiast
Bericht
Belachelijk!
Maar ik denk ook wel begrijpelijk.. gisteren op MSN zei je dat je leuk bij de clubman bleef en nu pff..
Ik ben inmiddels aan het kijken voor een trackautotje erbij, de clubman s is toch een leasebak en dus niet verzekerd op de tracks. Wil sowieso een rwd en zit te denken aan een wat oudere 325
Heb je nog onderdelen voor je clubman waar ik iets aan heb?
Maar ik denk ook wel begrijpelijk.. gisteren op MSN zei je dat je leuk bij de clubman bleef en nu pff..
Ik ben inmiddels aan het kijken voor een trackautotje erbij, de clubman s is toch een leasebak en dus niet verzekerd op de tracks. Wil sowieso een rwd en zit te denken aan een wat oudere 325

Heb je nog onderdelen voor je clubman waar ik iets aan heb?

R53 

- William Blake
- Bijna verslaafd
Onze sponsors