Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blauw krijgt met het uur wel meer stemmen ...
een kleine bug

Anders moet je Berthil maar ff vragen
Zat nog te kijken in de topic Website en Forum maar daar heb ik niets kunnen vinden over deleten van polls.
Je hebt veel rood onder de motorkap dus de kleur doortrekken naar je remklauwen is meer dan logisch en staat

een kleine bug

Anders moet je Berthil maar ff vragen

Je hebt veel rood onder de motorkap dus de kleur doortrekken naar je remklauwen is meer dan logisch en staat

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Onder de motorkap is alles al veranderd naar blauw
Het enige wat nu rood is, is het Sje in de sidevents, kleine stukjes in de stickers en momenteel nog de stoelen (maar dat gaat ook nog veranderd worden) Ook heb je wel kleine stukjes rood in alle works logo's in de auto.
Je loopt achter DoorDoor schreef:Blauw krijgt met het uur wel meer stemmen ...![]()
een kleine bug![]()
Anders moet je Berthil maar ff vragenZat nog te kijken in de topic Website en Forum maar daar heb ik niets kunnen vinden over deleten van polls.

Onder de motorkap is alles al veranderd naar blauw
Het enige wat nu rood is, is het Sje in de sidevents, kleine stukjes in de stickers en momenteel nog de stoelen (maar dat gaat ook nog veranderd worden) Ook heb je wel kleine stukjes rood in alle works logo's in de auto.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dikke shit!

Nokkenas is vandaag op tijd gezet, oliekoeler gaat van het weekend gebeuren en ipv een EGT meter wil ik een AFR meter installeren met wide-band lambdasensor dus dat moet ik nog effe zien te regelen.
Nieuwe dopje in de achterruit is er ook ingekit dus ik ben weer happy voor even
Morgen eens even bellen met Beek of ik misschien even snel langs kan komen op het einde van morgenmiddag om mn software te laten herprogrammeren.. Mag ook wel als je nokkenas 20 tanden van de goeie tijd af staat

Nokkenas is vandaag op tijd gezet, oliekoeler gaat van het weekend gebeuren en ipv een EGT meter wil ik een AFR meter installeren met wide-band lambdasensor dus dat moet ik nog effe zien te regelen.
Nieuwe dopje in de achterruit is er ook ingekit dus ik ben weer happy voor even

Morgen eens even bellen met Beek of ik misschien even snel langs kan komen op het einde van morgenmiddag om mn software te laten herprogrammeren.. Mag ook wel als je nokkenas 20 tanden van de goeie tijd af staat

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, ik snapte er echt GEEN zak van.. niet normaal. We hadden hem op de krukas op tijd gezet en pa zegt, nou je tekentje moet hier ergens zitten, en zie ik hem gewoon echt aan de andere kant van de nokkenas staan. Ding loopt nu een stuk rustiger en lijkt meer power te hebben, maar ik durf geen gas te geven tot ik bij Beek weg rij..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors