@Casper, Ik was vanmorgen als een kind zo blij toen ze het euvel vertelde en de daarbij horende kosten!
Ik zag de bui al hangen dat het bijv. de motor zou zijn, dat die vervangen zou moeten worden of iets dergelijks. Dat we een tienvoud van dit kwijt zouden zijn!
Dan weet ik niet of ik 'm had laten maken, maar nu niet t geval dus morgen en misschien zondag ff lekker toeren!!
JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: JJJJ, CR Cooper; We rijden weer!!
Gelijk heb je man je heb net eigenlijk de dingen die je mooi vind (natuurlijk kan je die over zetten) maar je weet nooit wat je bij een nieuwe tweede hands tegen komt. Zou gewoon ff rustig genieten. Ik heb de rit zondag afgezegd ivm een extra nachtdienst maar ik ga morgen naar Borchland als ik op tijd wakker ben
als je in de buurt bent
" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd, eerst weer ff genieten van de Mini. De rest komt wel.
Morgenochtend ff stukkie rijden en dan morgenmiddag tennissen, laatste dag van de najaarscompetitie.
Als ik zondag op tijd wakker kan worden, misschien wel even richting t noorden.
Morgenochtend ff stukkie rijden en dan morgenmiddag tennissen, laatste dag van de najaarscompetitie.
Als ik zondag op tijd wakker kan worden, misschien wel even richting t noorden.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer even een kleine update;
Software update heeft ook erg goed geholpen.. NOT!!
Zondag even met de Mini weg geweest en hij bokte nog erger dan hij al deed, dus wat dat betreft zijn we niets opgeschoten.
Blijft een rare kwaal, want het is niet de hele dag door. Soms in de ochtend, dan weer in de middag en vandaag de hele dag nog niet, maar daar kwam weer wat anders bij: uitlaat is weer lek of de aansluiting van de Kat naar t flexibele stuk zit los/scheef/etc.
Ik heb mijn ongenoegen over het 'bokken' van de motor al duidelijk gemaakt aan de dealer en ze al gemeld dat ik de Mini binnenkort langs kom brengen en dat ik 'm dan niet terug wil of pas wanneer die compleet gemaakt is (twijfel nog wat te doen, want weet op t moment ook niet welke andere auto me zoveel plezier kan geven)
Maar via een tip van een familielid gaan we denk ik toch even naar een kleine dorpsgarage in de buurt om te kijken of die oude baas van 70+ misschien wel een oldskool oplossing heeft ipv alles van een sleutel af te laten hangen...
Zo dat lucht op, ff wat van je aftikken!
Toch vandaag ff een beetje aan het modden geweest en aan de slag met de winter set-up.

1 laagje er nu op, zo een 2e er overheen. Ben benieuwd of ik t strak krijg!
Software update heeft ook erg goed geholpen.. NOT!!
Zondag even met de Mini weg geweest en hij bokte nog erger dan hij al deed, dus wat dat betreft zijn we niets opgeschoten.
Blijft een rare kwaal, want het is niet de hele dag door. Soms in de ochtend, dan weer in de middag en vandaag de hele dag nog niet, maar daar kwam weer wat anders bij: uitlaat is weer lek of de aansluiting van de Kat naar t flexibele stuk zit los/scheef/etc.
Ik heb mijn ongenoegen over het 'bokken' van de motor al duidelijk gemaakt aan de dealer en ze al gemeld dat ik de Mini binnenkort langs kom brengen en dat ik 'm dan niet terug wil of pas wanneer die compleet gemaakt is (twijfel nog wat te doen, want weet op t moment ook niet welke andere auto me zoveel plezier kan geven)
Maar via een tip van een familielid gaan we denk ik toch even naar een kleine dorpsgarage in de buurt om te kijken of die oude baas van 70+ misschien wel een oldskool oplossing heeft ipv alles van een sleutel af te laten hangen...
Zo dat lucht op, ff wat van je aftikken!
Toch vandaag ff een beetje aan het modden geweest en aan de slag met de winter set-up.

1 laagje er nu op, zo een 2e er overheen. Ben benieuwd of ik t strak krijg!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJ, CR Cooper; And the story continues…
Ik moet dat ook maar eens proberen met een stok kaarten, scheelt veel afplak tijd 
Ben benieuwd naar je resultaten

Ben benieuwd naar je resultaten

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De kaartentruc werkt idd perfect!
Hoe is het eindresultaat van de velgen? Want ik zie ook een busje rood staan? Iig een rode dop
Tell morrrrrre
Hoe is het eindresultaat van de velgen? Want ik zie ook een busje rood staan? Iig een rode dop

Tell morrrrrre
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rood is voor het interieur bedoeld, maar twijfel nog.
Velgen zien er op zich wel netjes uit, ben wel tevreden. 4 lagen wit en daarna de glossifier er overheen gedaan.
Heb er nu 2 klaar, dus van t weekend ff testfitten wrs.
Gaat er dan ongeveer zo uitzien:

Velgen zien er op zich wel netjes uit, ben wel tevreden. 4 lagen wit en daarna de glossifier er overheen gedaan.
Heb er nu 2 klaar, dus van t weekend ff testfitten wrs.
Gaat er dan ongeveer zo uitzien:

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het ziet er iig strak uit.
Het is niet fel wit, lijkt een beetje creme-ig, of is dat de foto?
Hoe is het met de motor?
Al iets van een oplossing gevonden? Of toch weer naar de dealer?
Het is niet fel wit, lijkt een beetje creme-ig, of is dat de foto?
Hoe is het met de motor?
Al iets van een oplossing gevonden? Of toch weer naar de dealer?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee is wrs de foto want is echt wel wit!
Motor... Tja... gisteren nog ff met Franklyn over gehad en die dacht eigenlijk hetzelfde als dat de dealer uit de sleutel haalde.. Oftewel, sportkat eronderuit en dan weer terug naar origineel.
Enigste wat ik dan niet begrijp dat ik ondanks het beroerde lopen van de motor geen foutmelding krijg.
Ook ben ik er mee op vakantie geweest zonder problemen, 3500 km op en neer naar Spanje.
En (bijna) geen problemen meer sinds vrijdag de lekke uitlaat!
Motor... Tja... gisteren nog ff met Franklyn over gehad en die dacht eigenlijk hetzelfde als dat de dealer uit de sleutel haalde.. Oftewel, sportkat eronderuit en dan weer terug naar origineel.
Enigste wat ik dan niet begrijp dat ik ondanks het beroerde lopen van de motor geen foutmelding krijg.
Ook ben ik er mee op vakantie geweest zonder problemen, 3500 km op en neer naar Spanje.
En (bijna) geen problemen meer sinds vrijdag de lekke uitlaat!
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er goed uit!
Kaartentruc is idd handiger en sneller als afplakken.
Ben overigens wel benieuwd hoe het straks bevalt met vuil, remstof en schoonmaken.
Bij mij zit er geen glosifier op en het is een drama, krijg het niet echt schoon meer, van alles qua schoonmaak producten geprobeerd.
Heb zelf de glosifier getest op mijn tankdop over matzwart, door de glans is de kleur (uiteraard) niet meer matzwart. Vindt het zelf niet zo mooi.
Maar oppervlakte is wel een heel stuk gladder en merk met wassen dat het daar wel een stuk makkelijker gaat. Alleen daar komt wel een stuk minder (of bijna) geen vuil op in vergelijking met de velgen.
Kaartentruc is idd handiger en sneller als afplakken.
Ben overigens wel benieuwd hoe het straks bevalt met vuil, remstof en schoonmaken.
Bij mij zit er geen glosifier op en het is een drama, krijg het niet echt schoon meer, van alles qua schoonmaak producten geprobeerd.
Heb zelf de glosifier getest op mijn tankdop over matzwart, door de glans is de kleur (uiteraard) niet meer matzwart. Vindt het zelf niet zo mooi.
Maar oppervlakte is wel een heel stuk gladder en merk met wassen dat het daar wel een stuk makkelijker gaat. Alleen daar komt wel een stuk minder (of bijna) geen vuil op in vergelijking met de velgen.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sja, ik had problemen met de de lambda sonde, daar gaf hij ook geen foutmelding op.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Frankie
Het zal ook allemaal wel kloppen wrs, geen meldingen in de BC etc, maar ben het nu wel zat eigenlijk.
Heb er ook al over zitten denken om de Mini eruit te knallen en dan voor een nieuwer model te gaan, maar nu overstappen (voor of na reparatie) geeft ook geen garanties..
@Nix
Ik hoop dat de door glossifier ik minder last heb van remstof etc, maar gelukkig is het maar plastidip. Kan na de winter wel weer wat anders doen. Ideaal spul!
Jaja Rob, het houdt vooralsnog niet opboris_brznjef schreef:Lekker nu weer een lekke pijp erbij

@Frankie
Het zal ook allemaal wel kloppen wrs, geen meldingen in de BC etc, maar ben het nu wel zat eigenlijk.
Heb er ook al over zitten denken om de Mini eruit te knallen en dan voor een nieuwer model te gaan, maar nu overstappen (voor of na reparatie) geeft ook geen garanties..
@Nix
Ik hoop dat de door glossifier ik minder last heb van remstof etc, maar gelukkig is het maar plastidip. Kan na de winter wel weer wat anders doen. Ideaal spul!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
DASTY
Spuit je op een droge of licht vochtige velg. Laat het een minuutje of 2 intrekken. De borstel er even goed overheen halen met draaiende bewegingen, afspoelen en klaar.
Als bij de Wibra geweest?Nix schreef: Ben overigens wel benieuwd hoe het straks bevalt met vuil, remstof en schoonmaken.
DASTY
Spuit je op een droge of licht vochtige velg. Laat het een minuutje of 2 intrekken. De borstel er even goed overheen halen met draaiende bewegingen, afspoelen en klaar.
) | bar-end mirrors

Onze sponsors