Het afslaan van de motor met een 69 nok is een bekend probleem lastige nok om af te stellen
Hoop voor je dat het meevalt richard
R53; Goodbye my friend! P97
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
potdomme Richard, da's niet lollig. Wel mooi dat 'ie er voordat 'ie ermee stopte al een mooi resultaat liet zien. Dat is dan toch bemoedigend. Hopelijk valt de schade mee man, keep it up
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thnx dame en heren!
Ik hoop ook echt dat het meevalt en dat het een kabeltje, stekkertje of iets anders 'simpels' is.
Als dr iets is dat jullie wat voor me kunnen betekenen dan zien jullie dat snel genoeg hier!
Morgen met 170PK, 480Nm en 2700kg op stap naar het werk..
Want dit was dus gewoon poging 5!!! voor het tunen..
1x had ik te veel lek op de uitlaatkleppen...
3x Liet de tunert het afweten
1x (nu) grootse onbekende problemen
Ik hoop ook echt dat het meevalt en dat het een kabeltje, stekkertje of iets anders 'simpels' is.
Als dr iets is dat jullie wat voor me kunnen betekenen dan zien jullie dat snel genoeg hier!

Morgen met 170PK, 480Nm en 2700kg op stap naar het werk..
Miss was het gewoon een teken..koosie schreef:kerel! flauw zeg! die auto heeft er echt geen zin in! hopelijk valt het mee en kan je snel weer onderweg!!
Want dit was dus gewoon poging 5!!! voor het tunen..
1x had ik te veel lek op de uitlaatkleppen...
3x Liet de tunert het afweten
1x (nu) grootse onbekende problemen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- wernerisabelle
- Be Mini
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat was dat gister triest zeg. Kerel, ik vind het zo erg voor je.
Bij iedereen ging het lekker, mooie waardes en een fantastisch spannende dag.
Rajko trillen van spanning of het bij hem allemaal goed zat, Karin stuiteren van plezier, Michel die overal bij sprong met snelle spoedklusjes en bij jou dan ineens flinke ellende.
Desalniettemin vond ik toch een hele boeiende dag. Het was bijzonder dit mee te maken, zelfs tot en met de sleep naar NL terug.
Ik hoop zo voor je dat het meevalt, al ben ik er zelf haast zeker van dat er een aardige revisie aan zit te komen gezien de voorafgaande symptomen en het eindresultaat tijdens het banken.
Als het zelf te doen is, weet je me te vinden he, en fixen we ook jouw ride weer mooi!! Want op deze manier zullen we allebei met de Maasrit op de fiets moeten
Bij iedereen ging het lekker, mooie waardes en een fantastisch spannende dag.
Rajko trillen van spanning of het bij hem allemaal goed zat, Karin stuiteren van plezier, Michel die overal bij sprong met snelle spoedklusjes en bij jou dan ineens flinke ellende.
Desalniettemin vond ik toch een hele boeiende dag. Het was bijzonder dit mee te maken, zelfs tot en met de sleep naar NL terug.
Ik hoop zo voor je dat het meevalt, al ben ik er zelf haast zeker van dat er een aardige revisie aan zit te komen gezien de voorafgaande symptomen en het eindresultaat tijdens het banken.
Als het zelf te doen is, weet je me te vinden he, en fixen we ook jouw ride weer mooi!! Want op deze manier zullen we allebei met de Maasrit op de fiets moeten

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Onze sponsors