Brightness' Hyper Blue R53
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
Wel leuk inderdaad, zo kan je precies zien wat er veranderd is. Als je bij google op hyper blue zoekt kan je ze ook allemaal vinden trouwens

- Timini
- Be Mini
Bericht
Erg mooie foto's, Brightly! Staat wel lekker racy zo, vind het geslaagd!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Wat is ie toch mooi Brightly, echt een hele, hele gave Mini !!
Hij zal ook wel weer gekwispeld hebben dat het zonnetje scheen en hij weer van stal mocht
Hij zal ook wel weer gekwispeld hebben dat het zonnetje scheen en hij weer van stal mocht

- ajede
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Thanks, Bram!BurnoutBram schreef:Wat een dikke ride is dit toch!
Ik heb ff gegoogled op Hyper Blue en idd, hij komt dan vrij snel tevoorschijn. Thanks voor de tip!Ward schreef:Wel leuk inderdaad, zo kan je precies zien wat er veranderd is. Als je bij google op hyper blue zoekt kan je ze ook allemaal vinden trouwens

Dank, Tim! Maakt hem idd meer racy en vind het zelf ook geslaagd!Timini schreef:Erg mooie foto's, Brightly! Staat wel lekker racy zo, vind het geslaagd!

Thanks, Niels. Leuk om te merken dat je je oude ride nog steeds volgt!MoNkToNk schreef:Erg gaaf! :-)

Dank, Jos! Was idd heerlijk om weer ff een stukje te rijden. Hopelijk volgen er snel meer van dit soort mooie dagen...Baseman schreef:Wat is ie toch mooi Brightly, echt een hele, hele gave Mini !!

Knal ze er dan onder, Lars. Doen we daarna die duo-shoot!Lars Temmink schreef:Wow! Dik man! Super mooie combi zo! Ik vind dit vele malen dikker dan de xxr's..
Nu begint het hier ook wel te jeuken om ze eronder te gooien

Dank, Daiel! Binnenkort nou eindelijk eens samen poetsen en een paar mooie pics schieten.speedy schreef:prachtig 8-)

Thanks, Aart!ajede schreef:Was al de dikste r53 die ik ken, nu helemaal!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pfff Brightly... Toch vind ik dit stiekem wel erg dik staan!:o
Zal het op maar zeggen:
Kan niet wachten om ze eronder te knallen:p
Zal het op maar zeggen:
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Wat bedoel je precies? Heb je ook een set RC's gekocht? Of ga jij met de auto van Lars aan de gang? Leg eens uit...Cheek-O schreef:Pfff Brightly... Toch vind ik dit stiekem wel erg dik staan!:o
Zal het op maar zeggen:

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Gewoon een goede wielwax erop en regelmatig schoonmaken, dan is er niks aan de hand.
Bovendien, je gaat op 1 maart toch niet op winterbandjes over Assen heen..?!
Bovendien, je gaat op 1 maart toch niet op winterbandjes over Assen heen..?!

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ahh oké. Idd beter in 1 keer alles goed. Wel jammer dat je zelf waarschijnlijk niet gaat rijden. Gaat vast kriebelen als je er bent...

Onze sponsors