Hee Joske, ik was deze pics nog eens aan het bekijken. Bij mij zit in het midden nog een brede plaat met rubbers waar de uitlaat op steunt. Heb jij die weggelaten en zie ik het goed dat hij bij jou ook niet in de voorste ophangrubbers hangt ?Baseman schreef:
My Mini Cooper S
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: My Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
je bedoeld nummer 8 denk ik ?
die zit op alle mini's idd maar als het goed is hangt je uitlaat hier niet op.
die zit op alle mini's idd maar als het goed is hangt je uitlaat hier niet op.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Klopt nummer 8. Bij de R53 zaten daar rubbers op waar de uitlaat in hing, bij de R56 dus blijkbaar niet ?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
bij de r56 en de 58 die ik heb is die alleen met vier schroeven geschroefd en dient die er denk ik voor om de uitlaat op te vangen als die uit de rubbers valt want voor de stijfheid is die veel te dun lijkt mij.
Bij de r56 had ik hem er niet onder want dan paste het uitlaat systeem van Alta niet
Bij de r56 had ik hem er niet onder want dan paste het uitlaat systeem van Alta niet
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dit zorgt echt wel voor nog een kleine beetje extra stijfheid hoor....
Maar verder ook om de uitlaat op te vangen... en hij zit inderdaad niet vast eraan. Let ook dat hij hem niet raakt want dan krijg je veeeeeul herrie
Maar verder ook om de uitlaat op te vangen... en hij zit inderdaad niet vast eraan. Let ook dat hij hem niet raakt want dan krijg je veeeeeul herrie
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
De plaat hebben we eraf gehaald om het onszelf wat makkelijker te maken met het (de)monteren.
Met name omdat bij mij de mid gedelete is en de pijp er in zijn geheel onderuit is gegaan en ook in zijn geheel weer teruggeplaatst is, was het handig de nr 8 te demonteren.
Zit idd maar met 4 schroeven vast en is dus heel makkelijk te demonteren.
Zoals al opgemerkt door de anderen, zorg dat de uitlaat de plaat niet raakt.
Verder hangt de uitlaat alleen in 4 rubbers en bij de cat met een geschroefde klem.
Peace of cake voor jou
Met name omdat bij mij de mid gedelete is en de pijp er in zijn geheel onderuit is gegaan en ook in zijn geheel weer teruggeplaatst is, was het handig de nr 8 te demonteren.
Zit idd maar met 4 schroeven vast en is dus heel makkelijk te demonteren.
Zoals al opgemerkt door de anderen, zorg dat de uitlaat de plaat niet raakt.
Verder hangt de uitlaat alleen in 4 rubbers en bij de cat met een geschroefde klem.
Peace of cake voor jou

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zitten er dan speciale beugels bij de Akra die je weer op de plaat kunt monteren? Of was dit Melvin Custom Made?P5ycH0 schreef:De akropovic midden demper wordt wel aan die plaat gemonteerd....
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice mods weer Jos
je Mini ziet er weer
uit.
Wat betreft de middendemper delete gewoon zo oplossen:
(makkelijk te maken, simpel te monteren, zeer effectief en goedkoop
)

Wat betreft de middendemper delete gewoon zo oplossen:
(makkelijk te maken, simpel te monteren, zeer effectief en goedkoop

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Onze huis borduurder heeft op mijn verzoek weer een mooi stukje werk afgeleverd in de vorm van het borduren van mijn jack.
Ben er super blij mee Chico, dank je wel man

Ben er super blij mee Chico, dank je wel man

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Supercool Jos. En onwijs cool dat onze bedrijfsnaam zo groot op je jas staat 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- 78Ray
- Mod virus alert!
Bericht
Het sponsorcontract stuurt Jos je nog wel ff op

[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors