Coen's Tweede Projectje!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmm... een beetje gemengde gevoelens. Het ziet er wel netjes uit bij je kleur, maar of het nou "dik" is om te zien...
Vind het wel meevallen. Denk dat ik toch voor de "normale" lampunits zou gaan, maar dan wel met witte knippers! 

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die wil ik ook, die normale met witte knippers. Toen ik de mijne kocht zaten er helemaal witte in. Heb ik destijds verkocht aan Bas omdat ik het nogal flets vond maar dat is ieder voor zich.CooperS-lightningblue schreef:Hmmm... een beetje gemengde gevoelens. Het ziet er wel netjes uit bij je kleur, maar of het nou "dik" is om te zien...Vind het wel meevallen. Denk dat ik toch voor de "normale" lampunits zou gaan, maar dan wel met witte knippers!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
my 2 cents,
Persoonlijk vind ik dat je hiermee de laatste kleur uit de auto haalt, zeker icm windowtinting en het donkere dak.
De auto ziet er best stoer uit, maar het speelse van een Mini raakt er een klein beetje af. Het verliest m.i. het onderscheid met een stoere auto van een ander merk.
Marcel
coendek schreef:guys.
wat vinden jullie van heldere achterlichten in een PS zoals de mijne.. Ik heb gister een duitser hier zien rondrijden met die lichten in een PS... in het donker zag het er erg dik uit...
wat vinden jullie??
Cheers
Coen
my 2 cents,
Persoonlijk vind ik dat je hiermee de laatste kleur uit de auto haalt, zeker icm windowtinting en het donkere dak.
De auto ziet er best stoer uit, maar het speelse van een Mini raakt er een klein beetje af. Het verliest m.i. het onderscheid met een stoere auto van een ander merk.
Marcel
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind die witte lampjes er wel dik uitzien bij een zilvere Mini, heb je bij je photoshop nou ook de "sleuven" van je aero bumper zwart gemaakt, ik vind dat ook wel vet (het geeft wat diepte)
BTW check je mail nog even coen

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Coen
heb ik gecheckt... je bent altijd welkom.. moet alleen ff kijken wanneer ik klaar ben met tentamens.. dan zullen we het ff oplossenRalph-cooper schreef:Ik vind die witte lampjes er wel dik uitzien bij een zilvere Mini, heb je bij je photoshop nou ook de "sleuven" van je aero bumper zwart gemaakt, ik vind dat ook wel vet (het geeft wat diepte)

Coen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet het niet, als ze nou de gekleurde hadden met een wit knipperlichtkapje i.p.v. de oranje, dan zou ik daarvoor gaan, maar ik weet niet of die bestaan. Ben benieuwd wat het uiteindelijk word.

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

blinderen etc komt zowiezo
Coen
Ik ook.. ik denk dat ik wat dingen uit de US laat komen.. beetje passen enz.. en dan verkopen wat ik niet meer wilCooperS-lightningblue schreef:Ik weet het niet, als ze nou de gekleurde hadden met een wit knipperlichtkapje i.p.v. de oranje, dan zou ik daarvoor gaan, maar ik weet niet of die bestaan. Ben benieuwd wat het uiteindelijk word.

Coen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blinderen zal hem zeker weten goed doen. Zal erg netjes staan bij het grijs met je zwarte dakje.
En dan alle zijruiten en achterruit of helemaal of?
Bestaan ze daar wel ja met witte knippers en de rest "normaal"? Dat zou denk ik zeker wel een mooie uitkomst zijn. Dan weet je ook meteen zeker dat je geen gejank krijgt van de politie e.d.coendek schreef:Ik ook.. ik denk dat ik wat dingen uit de US laat komen.. beetje passen enz.. en dan verkopen wat ik niet meer wilCooperS-lightningblue schreef:Ik weet het niet, als ze nou de gekleurde hadden met een wit knipperlichtkapje i.p.v. de oranje, dan zou ik daarvoor gaan, maar ik weet niet of die bestaan. Ben benieuwd wat het uiteindelijk word.
Coen
Blinderen zal hem zeker weten goed doen. Zal erg netjes staan bij het grijs met je zwarte dakje.

Onze sponsors