ja die site ken ik al ja.en de 205 word het zoiezo.maar welke band?
ik hoorde dat je bij falken meer de lip ziet en dan dunlop sp9000weer wat mooier aflsuit.en sportmaxx beschermt je velg weer beter vandaar de vraag.mijn gevoel gaat uit naar falken912's
maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ten eerst Echt dik dit! ik ben benieuwd Maus!!! echt!
Over streched kan ik niet veel zeggen. Maar de Sportmax banden die heb ik nu en die liggen zo lekker op de weg. En ik vind het persoonlijk 1 van de mooiste banden. Wel moeilijke keuze zeg!
Ik zou voor 205/30/17 gaan! Zo'n lekker laag getrokken bandje
Succes met je keuze!
Over streched kan ik niet veel zeggen. Maar de Sportmax banden die heb ik nu en die liggen zo lekker op de weg. En ik vind het persoonlijk 1 van de mooiste banden. Wel moeilijke keuze zeg!
Ik zou voor 205/30/17 gaan! Zo'n lekker laag getrokken bandje

Succes met je keuze!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het geeft wel iets meer bescherming ook denk ik! Allemaal heel strakke banden. Aan de hand van de laatste 2 plaatjes zou ik ook voor falken gaan 

- maus105
- Bonkey
Bericht
maar ik wil het gewoon perfect hebben weet je.daarom zit ik er zo over door te zeuren.ik ben al zo lang bezig en nu heb ik het geld,maar dan moet het wel helemaal naar me zin zijn en niet dat ik dan later weer denk had ik het maar anders gedaan.en er zijn ook geen hoopjes voorbeelden want niet iedereen wil het doen of vind het mooi.de velgen zijn nu in ieder geval besteld.nu de bandjes nog.schroefset regelen.afspraak maken met de spuiter voor me dak en me spiegels en het hart van me velgen
lekker rustig aan hebben is het einde van het genot he
me tooBlont-007 schreef:Schiet nou eens op, ben heeeeeeeeeeeel benieuwd!

Onze sponsors