Cabrio Black Eye Purple : ... Purple!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 jul 2012, 09:01

Marcel Always Open schreef:Eindelijk nieuwe striping geplakt.

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan! 8) 8) 8) 8) 8) 8)

De auto voelt weer heerlijk zacht voor de handjes :lol: , maar ruikt naar bananen. :oops: :O
Heb je de kreukels ook uit je dak gestreken......? :D

Zal de kippen ook missen !

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

10 sep 2012, 22:01

Gewoon eens in beeld gebracht waarom mijn grote liefde, de MINI Roadster, niet gaat werken voor mij :

Afbeelding

De paarse is steady going strong , maar krijgt wel binnenkort een onderhoudsbeurt waarbij ook de versnellingsbak gecheckt moet worden. Ik merk zo nu en dan dat het naar de 1e versnelling terugschakelen ineens erg lastig gaat ! Aaaaai dat gaat centen kosten!

Ik denk dat dit de versnellingsbak is en niet de koppelingsplaat. Als de v-bak vervangen moet worden, vraag ik ook gelijk maar een nieuwe koppeling, want 139.000 kilometer op de teller. (dus al 125.000 kilometer van mezelf en 14.000 van de eerste eigenaar).

Inruilwaarde heeft die auto niet echt meer, incourante kleur, dakslijtage, hoge kilometerstand. Dus blijf ik lekker rijden; wat een straf!!! :mrgreen: :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 sep 2012, 22:05

Staat die stoel niet behoorlijk hoog, ivm de bijrijdersstoel?
vin10
Be Mini
Be Mini

10 sep 2012, 22:06

Haal nou effe die twee kussens van onder uw achterwerk vandaan, dan pas je er perfect in :wink:

Grtz
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 sep 2012, 22:21

Stoel staat inderdaad wat hoog lijkt mij.

hopelijk gaan de reparatiekosten meevallen! En inderdaad, gewoon blijven doorrijden in huidige Cabrio!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2012, 11:44

Ik pas er wel gewoon in Marcel, dus volgens mij staat die stoel zowat op de hoogste stand. Zeker als je kijkt naar de bijrijdersstoel. Ze zit ons gewoon te neppen... :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2012, 11:58

Lekker hè de cabrio!

Die van ons staat nu op +/- 65.000km en hij doet het geweldig. Zeker met de tuning en mijn manier van rijden ben ik nog altijd onder de indruk van ons karretje....

Gewoon mee door blijven cruisen dus. 8)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2012, 12:19

Vind de cabrio ook gewoon mooier en meer Mini-like dan de roadster. Roadster is een kekke kar, maar door de rondingen wat minder retro mijns inziens.

Lekker blijven genieten Marcel! :yeah
Marcel Always Open
Cabrio-King

11 sep 2012, 13:17

mushrop schreef:... Ze zit ons gewoon te neppen... :wink:
Ze? :lol: :lol:

Ja, natuurlijk staat de stoel in de hoogste stand. Ik pretendeerde ook niet om jullie voor de gek te houden. Als ik daarmee over de voorruit heenkijk, kun je jezelf dus voorstellen wat ik zie als ik de stoel omlaag zet! Zwarte balk voor de ogen is alleen voor criminelen toch? :lol:
Ik vind het wel jammer want als ik die Jan dan voorbij zie schuiven (Jan = Parklaneworksroadster) , dan steekt het wel een beetje. Weet nog goed dat ik naar de IAA Frankfurt ging , speciaal om de Mini Twins te bewonderen (coupe+roadster concept). Dat was eind 2008 of zo! En dan de deceptie toen ik voor het eerst in een Coupe ging zitten (wetend dat de Roadster dezelfde voorruit heeft).

Maar goed, we tuffen verder, en zien wel wat er gebeurd. In elk geval, stel dat ik morgen de auto totalloss zou rijden, dan komt er onmiddelijk een Gen2 cabrio, want dat weet ik al wel zeker (dank u Hans Severs MINI voor de testrit). Als ik over een jaar de auto totalloss zou rijden, wacht ik waarschijnlijk op de Gen3 cabrio, ofwel (heeeeeel misschien) de Rocketman. Wat een luxeprobleem :lol: :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2012, 13:22

"Ze" was een vieptouwtje, maar pakt uiteindelijk nog best lollig uit...

Waarom ga je er eigenlijk vanuit dat je 'm totalloss rijdt?... :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

11 sep 2012, 14:05

Dat is voor Marcel het enige excuus om een nieuwe te halen, denk ik :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2012, 14:56

In de paarse door blijven rijden is natuurlijk ook geen straf. 8) Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt met de versnellingsbak. :rijden

Gewaagd interieurtje trouwens in die Roadster. :shock:
Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2012, 18:58

Custom stoeltje erin die wel lager kan?
Moet je zien hoe laag ducks zit... Misschien is zo'n Bride geen oplossing voor Marcel, maar er zullen vast wel comfortabele lage stoelen bestaan.... Toch?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 sep 2012, 19:28

Afgezien van het lager moeten zitten staat de bovenkant van de voorruit van de Roadster verder naar achteren.
Iedereen met een 'hatchback' cabrio (die geen pet op doet) weet dat het juist zo fijn is dat daarvan de voorruit rechter overeind staat en de bovenkant dus verder van je voorhoofd verwijderd is. Het 'open' gevoel is groter en je vangt minder wind over je kruin (met windscherm).
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 sep 2012, 20:53

Als je niet lekker kan zitten in de roadster / coupe, idd. verder zoeken.

Zodra de gen.3 cabbie er is, meteen de paarse total-loss rijden, Marcel.
Zorg dan wel dat je er heelhuids uitkomt....

Terug naar “Show your ride”