Berry M's Compressor Cooper...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Berry M's Compressor Cooper...

22 dec 2014, 20:19

boris_brznjef schreef:Je coopertje ging anders dapper door de bergen heen!
Ja, dat viel mij ook niets tegen! Maar hij is nu toch wel een heeel stuk sneller... Het is echt geweldig om in z'n 3, 4 of 5 vol gas te geven! Daar krijg ik voorlopig nog geen genoeg van. 8)

Afbeelding

Ik had vandaag de eer om in Enschede/Almelo langs te komen, want Roy wilde graag met z'n vrienden van de RDW bijkletsen... :()
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

22 dec 2014, 20:54

Mooie plaat Berry!
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2014, 21:13

Wat een super plaat zeg! :D
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2014, 22:00

"Heb je die Spenkelink weer hoor..."

:mrgreen:

Alles goed gegaan?
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 dec 2014, 22:58

Ja hoor! In een puberaal verleden met m'n vader meegeweest om een auto uit Amerika op Nederlands kenteken te krijgen. Met die trauma in 't hoofd had ik mezelf alvast mentaal voorbereid op een portie bureaucratie... Maar Roy kent ondertussen de procedure en de mensen, dus we waren zo klaar! Het nieuwe kentekenbewijs wordt opgestuurd, en dan heb ik, net als u, zo'n nieuwerwets pasje met wat extra kw's. :D

Het enige waar ik vandaag geen steek verder mee ben gekomen, is m'n cruisecontrol. Na een paar uur aan een laptop te hebben gestaan zijn er een handvol foutmeldingen verwijderd en twee opties veranderd (Carjacking aan, en dat kerstjengeltje dat het licht nog brandt uit.), maar in 4, 5 en 6 heb ik nog steeds geen gas-geef-hulp. Dat wordt dus vervolgd, want ik erger me er dood aan dat 't niet naar behoren werkt.
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
RefleCs
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

23 dec 2014, 08:56

Gaaf project! Ben wel nieuwsgierig wat zo'n ombouw nou ongeveer kost.

Dat het een erg leuke verandering is en je de smile niet meer van je gezicht afkrijgt snap ik volkomen ;)
Privé auto: Mini Cooper F55
Huidige leaseauto: Tesla Model 3LR AWD

Vorige auto's: Skoda Superb Combi,Skoda Fabia Combi 1.2TSI 77kw Scout, Citroën Xsara Picasso 1.8 16v Plaisir, Skoda Fabia Combi 1.9TDI Equipe Plus, VW Polo 1.4TDI 80pk Sport, Renault Clio, VW Polo 1.9SDI, Seat Leon 1.4 16v Signo, VW Polo 1.9SDI (2x), Suzuki Swift
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2014, 09:36

Berry M schreef:Het enige waar ik vandaag geen steek verder mee ben gekomen, is m'n cruisecontrol.
Een zelfde soort fenomeen treedt volgens mij op bij mensen die van PFL- naar FL-versnellingsbak gaan op een R53, dan doet ie het alleen in 3. Op http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ntrol.html vond ik wel dit:
replaced that and reset the code but still only had cruise control in 3rd gear. I had a long drive home and figured out the sollution. I pressed and held the cruise button until the dash light started to flash. I then turned off my car [yes while driving] turned the key back on put it in gear and tried the cruise again. there it was good as new in all gears. I hope this works for anyone else having this same problem.
while driving the car above 30 mph [you have to be above speed for the cruise to work] I pressed and held the cruise button until the dash light started to flash and then I released the button. the light did not stay on so I then turned the car off and turned it back on again and then the cruise worked properly.
Het proberen waard misschien... :)

Zelfde soort probleem (zonder oplossing) lijkt ook voor te komen bij BMW's met andere versnellingsbak: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... into-540it
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 dec 2014, 19:43

Ik las net je bericht, en heb de tip gelijk geprobeerd... Helaas hielp 't niets. Desondanks bedankt voor het meedenken, Martijn!
Afbeelding
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2015, 12:18

De laatste paar maanden vooral op de achtergrond aan m'n auto bezig geweest...
De cruise-control werkt nog steeds niet. Ik heb met verschillende bedrijven en mensen gesproken, maar 't komt telkens op hetzelfde neer: Het gaat me een hoop geld kosten, en dan is het maar afwachten of de cruise-control uberhaupt weer gaat werken. Dus ik heb eergisteren de knopjes uit de auto gehaald. :X
Verder nog een lekkage van m'n koelvloeistof ontdekt en opgelost... Wat een lullige slangenklem al niet kan doen. Tot zo ver de mankementen.

M'n spiegelkappen zijn opnieuw gespoten, samen met een extra setje koplampringen. Ook heb ik een aantal stickers laten maken, en nog wat kleine details zoals ventieldopjes opgescharreld... Ik zal proberen om binnenkort wat detailfoto's te maken.

Zaterdag-avond ben ik bij m'n vader in de auto gestapt, zodat ik wat foto's kon maken terwijl m'n vriendin daarmee reed. Was wel even leuk om m'n eigen auto te zien rijden, en wat verschillende dingen met de camera te proberen. Voor het mooie waren we net te laat, want 't werd al snel donker. Dit is in ieder geval de mooiste foto van die serie:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Berry M op 20 apr 2015, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2015, 12:21

SEXY!
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2015, 12:23

dikke dikke dikke plaat man!!!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

20 apr 2015, 12:34

Superplaat van een enorm dikke ride!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

20 apr 2015, 13:10

Mooie plaat.... Maar idd ik heb ook zo'n plaat maar dan wel met een sticker op de zijkant.

Terug naar “Show your ride”