White Chocolate > Still enjoying!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou snel zijn, want er zijn meer mensen die langs willen komenfranklyn85 schreef:nou en of...

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja is toch niet erg ik gun het ze allen mijne staat namelijk ook binne nu haha alleen ik haat kleien.... 

burn rubber not your soul

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

De MINI past er geheel onder, zou in princiepe dus droog moeten blijven... ik verwacht wel dat met een beetje wind de voorkant wat nat zou kunnen worden... maar dat maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit... als t dakkie maar droog staat, blijft ie langer mooi, en kan het sneller open (hoeven we het niet eerst droog te rijden
) 
en ik hoef dus ook niet moeilijk meer te doen als ik ga poetsen en het regent...

die parasol is gelukkig verleden tijd nu
thnxSven schreef:Strak ding! En zonder paal, das ideaal!![]()
Past de MINI er wel helemaal onder? Dat als het regent het de MINI ook helemaal droog blijft?

De MINI past er geheel onder, zou in princiepe dus droog moeten blijven... ik verwacht wel dat met een beetje wind de voorkant wat nat zou kunnen worden... maar dat maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit... als t dakkie maar droog staat, blijft ie langer mooi, en kan het sneller open (hoeven we het niet eerst droog te rijden

en ik hoef dus ook niet moeilijk meer te doen als ik ga poetsen en het regent...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad, het is heerlijk 
Vandaag wezen kijken in Almere voor een S achterbumper voor de MINI... helaas moeten laten liggen, want dat ding zat onder de krassen...

nog steeds op zoek dus naar;
S uitlaat,
PW S bumper met chrome line EN PDC,
2 mistlichtjes....

Vandaag wezen kijken in Almere voor een S achterbumper voor de MINI... helaas moeten laten liggen, want dat ding zat onder de krassen...

nog steeds op zoek dus naar;
S uitlaat,
PW S bumper met chrome line EN PDC,
2 mistlichtjes....
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie carport Mark.
Ik heb stiekem gisteren de Clubman hier voor de deur gefoamd/gewassen/gekleid/gewaxt etc. Van 1100 tot 1830 bezig geweest
Vandaag is de JCW aan de beurt, dus als je zin hebt om te komen helpen....
Ik heb stiekem gisteren de Clubman hier voor de deur gefoamd/gewassen/gekleid/gewaxt etc. Van 1100 tot 1830 bezig geweest

Vandaag is de JCW aan de beurt, dus als je zin hebt om te komen helpen....

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Jaco
- Nieuw Lid
Bericht
hallokes,
een alu onderstel laten maken, een slick rond de velg, en een glazen blad erop.
en je hebt een super bijzet of salon tafeltje.
kheb zelf zo een salontafel gehad met een Alfa Romeo velg.
groetjes
Jaco
Almini cabrio schreef:inderdaad...Shag schreef:ouch, blijft een nare foto om te zien
gelukkig heeft ie wel een waardevolle laatste rustplaats gekregen.....![]()
vanavond de pedaaltjes ophalen in Rotterdam bij Paul (diablopva)
![]()
![]()
![]()
hallokes,
een alu onderstel laten maken, een slick rond de velg, en een glazen blad erop.
en je hebt een super bijzet of salon tafeltje.
kheb zelf zo een salontafel gehad met een Alfa Romeo velg.
groetjes
Jaco
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors