Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat een auto!!!!!!!
Deeply in love... Vond de vorige velgen ook erg dik!!!

Deeply in love... Vond de vorige velgen ook erg dik!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Fred
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
waarom zijn dit dan echte wielen? Omdat ze uit Japan komen?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
(hoewel ik ze wel met de dag minder storend vind, en ze zelfs een speciale tint geven aan de velgen zoals BigD zegt...)
Het nadeel van de ASA's is dan ook dat ze er wat 'goedkoop' uitzien... Je ziet gelijk het verschil in afwerkingsgraad.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de ASA's dik hun geld waard zijn voor de extreem knappe looks!
Blijft een duits product, dus valt niets verkeerd over te zeggen.
Thx voor de leuke reacties allemaal! Ik ga zien dat als het snel beter weer wordt, ik eens foto's maak waar ze tot hun recht komen...
G.
Ja dat is een idee maar denk dat ik gewoon nieuwe donkere centercaps bestel, zullen vast wel sneller hier zijn dan de wielen zelfpeter schreef:Centers ff plastidippen.

Het is wel een beetje dat type velg, maar int echt zijn ze nog wel wat aggressiever... Ze zijn ook veel mooier uitgesneden qua tekening en er zit bij mij een erg matte verflaag op wat ik erg graag zie.ajede schreef:Supermooi wiel!!
Maar ik vind em wel enorm veel op de Ultraleggera lijken van OZ.
Of vergis ik me?
Thx dude! Ben er ook erg blij mee, mooie velg en ze rijden echt super!ducks schreef:Ik vind het iig top dat je de ballen hebt gehad om echte wielen te kopen! Vind het dik!
Nja, exclusief zijn ze dan weer wel want je zal ze niet snel zien rijden, maar begrijp wel wat je bedoelt, maar zoals ik zelf zei, je moet ze zien in real zien, dan zie je gelijk dat ze toch nog anders/dikker zijn dan ze lijken op de foto.Fred schreef:Precies, is een type velg die je veel ziet vind ik. Vind ze wat anoniem voor zo'n dure velgen. Maar dat ben ik maar.GeoBem007 schreef:Wat bedoel je daarmee, Fredje? In design dan?Fred schreef:Mooie velg, maar vind ze minder exclusief dan je asa's. Niettemin erg dikke coupé greg
Het nadeel van de ASA's is dan ook dat ze er wat 'goedkoop' uitzien... Je ziet gelijk het verschil in afwerkingsgraad.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de ASA's dik hun geld waard zijn voor de extreem knappe looks!
Blijft een duits product, dus valt niets verkeerd over te zeggen.
Afwerkingsgraad Rob, zal je wel zien als je ze een keertje ziet.mushrop schreef:waarom zijn dit dan echte wielen? Omdat ze uit Japan komen?
Thx voor de leuke reacties allemaal! Ik ga zien dat als het snel beter weer wordt, ik eens foto's maak waar ze tot hun recht komen...
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zorgt is dat uwe auto proper is vrijdag, dan zal'k er wa foto's mee gaan trekkenGregBem schreef:Thx voor de leuke reacties allemaal! Ik ga zien dat als het snel beter weer wordt, ik eens foto's maak waar ze tot hun recht komen...
G.

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En gij denkt dat het vrijdag droog gaat zijn? Deam on...GeoBem007 schreef:Zorgt is dat uwe auto proper is vrijdag, dan zal'k er wa foto's mee gaan trekkenGregBem schreef:Thx voor de leuke reacties allemaal! Ik ga zien dat als het snel beter weer wordt, ik eens foto's maak waar ze tot hun recht komen...
G.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of omdat ze een stuk duurder zijn?
Kwaliteit zal natuurlijk verschil in zitten, daar twijfel ik niet aan.
Vind ze mooi, maar niet heel extreem - zou het in het echt moeten beoordelen!
x2mushrop schreef:waarom zijn dit dan echte wielen? Omdat ze uit Japan komen?
Of omdat ze een stuk duurder zijn?
Kwaliteit zal natuurlijk verschil in zitten, daar twijfel ik niet aan.
Vind ze mooi, maar niet heel extreem - zou het in het echt moeten beoordelen!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het ook zeker toffe wielen hoor, absoluut! Maar zijn bijvoorbeeld Europese merken niet net zo goed? Ik zeg OZ of BBS bijvoorbeeld (even afgezien van of ze een model hebben die je mooi vind). ik begrijp niet zo goed waarom je pas "ballen hebt" als je wielen daar vandaan komen... No offence hoor, maar snap dat soort dinegn nooit zo goed...
MINI Dubman '07 PureSilver

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
En die bovendien niet beschikbaar zijn bij elke velgenboer..
Nat is geen probleem.. Integendeel!GregBem schreef:En gij denkt dat het vrijdag droog gaat zijn? Deam on...GeoBem007 schreef:Zorgt is dat uwe auto proper is vrijdag, dan zal'k er wa foto's mee gaan trekkenGregBem schreef:Thx voor de leuke reacties allemaal! Ik ga zien dat als het snel beter weer wordt, ik eens foto's maak waar ze tot hun recht komen...
G.
Zegt Olaf dat het om Japanse wielen gaat? Nee toch? Greg heeft wielen gekocht die niet iedereen heeft en van hoge kwaliteit. Een gokje gewaagt, omdat hij onmogelijk kon weten of het goed zou staan..mushrop schreef:Ik vind het ook zeker toffe wielen hoor, absoluut! Maar zijn bijvoorbeeld Europese merken niet net zo goed? Ik zeg OZ of BBS bijvoorbeeld (even afgezien van of ze een model hebben die je mooi vind). ik begrijp niet zo goed waarom je pas "ballen hebt" als je wielen daar vandaan komen... No offence hoor, maar snap dat soort dinegn nooit zo goed...
En die bovendien niet beschikbaar zijn bij elke velgenboer..
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Om even een voorbeeld te pakken. Rota laat een wiel JIT/VIA certificeren, maar zetten de stempel ondertussen wel op al hun wielen. Enigzinds dubieus. Los van het 1 op 1 copieren van modellen van andere merken. Het maken van fake splits etc.
Sommige mensen lopen graag rond met een nep rolex, geef mij maar een echte.
Hoeveel mensen rijden er hier op bbs'en of oz's? Ook maar heel weinig (even de oem wielen er buiten gelaten) Dus gaat mij niet zozeer om japanse wielen, als wel gereputeerde merken die kwaliteits producten maken.mushrop schreef:Ik vind het ook zeker toffe wielen hoor, absoluut! Maar zijn bijvoorbeeld Europese merken niet net zo goed? Ik zeg OZ of BBS bijvoorbeeld (even afgezien van of ze een model hebben die je mooi vind). ik begrijp niet zo goed waarom je pas "ballen hebt" als je wielen daar vandaan komen... No offence hoor, maar snap dat soort dinegn nooit zo goed...
Om even een voorbeeld te pakken. Rota laat een wiel JIT/VIA certificeren, maar zetten de stempel ondertussen wel op al hun wielen. Enigzinds dubieus. Los van het 1 op 1 copieren van modellen van andere merken. Het maken van fake splits etc.
Sommige mensen lopen graag rond met een nep rolex, geef mij maar een echte.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Guys, zo'n discussies vind ik niet gepast in mijn topic...
Interessante discussie, maar graag elders...
Ik wil even afsluiten met het feit dat deze velgen zeker betaalbaar zijn.
Gelijk zeggen dat het een fortuin is vind ik ook niet erg aantrekkelijk verwoord... Als je wilt weten wat ze kosten, pm je me maar even zal de klantprijs doorgeven ;-). Prijs heeft hier ook niets te maken met de 'ballen' die Olaf aangaf...
Gaat hem om het afwerkingsniveau en ook de exclusiviteit van de velg.
Voor mij draait het verder niet alleen om de looks, maar ook die zaken dus.
Als je de prijs van dure velgen wil weten, stuur ik je graag de prijslijst van ADV door :-p
Interessante discussie, maar graag elders...
Ik wil even afsluiten met het feit dat deze velgen zeker betaalbaar zijn.
Gelijk zeggen dat het een fortuin is vind ik ook niet erg aantrekkelijk verwoord... Als je wilt weten wat ze kosten, pm je me maar even zal de klantprijs doorgeven ;-). Prijs heeft hier ook niets te maken met de 'ballen' die Olaf aangaf...
Gaat hem om het afwerkingsniveau en ook de exclusiviteit van de velg.
Voor mij draait het verder niet alleen om de looks, maar ook die zaken dus.
Als je de prijs van dure velgen wil weten, stuur ik je graag de prijslijst van ADV door :-p
Onze sponsors