Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 dec 2012, 15:27

wat is een lightning plug?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 dec 2012, 16:00

De nieuwe stekker voor de nieuwe iPhone 5, iPad Retina, iPad Mini, iPod nano 7th generation, iPod Touch etc.

Deze:
Afbeelding
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 dec 2012, 16:02

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....weer wat geleerd.. :lol:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 dec 2012, 16:11

Sterker nog: weer wat van mij geleerd..... :mrgreen:
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 dec 2012, 16:14

Ja het is vervelend dat stekkertje als je alles op de oude bredere stekker heb :D

Er zal vast binnenkort wel een verloop komen (hoop ik)
burn rubber not your soul

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 dec 2012, 16:16

Die is er al hoor Frenk
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 dec 2012, 18:11

[quote="Cannuccia"]Die is er al hoor Frenk[/quote

Meen je dat nou :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

25 dec 2012, 21:41

Cannuccia schreef:Even een quicksearch gedaan en het lijkt erop dat alleen het afspelen van video's in BMW's en MINI's niet wordt ondersteund met de nieuwe lightning plug, omdat er geen analoog video signaal wordt doorgegeven.
Maar dat kon sowieso al niet met mijn MINI volgens mij. Ik denk alleen met MINI Connected ofzo.

Voor de rest zou alles gewoon moeten werken.
Ik had het ook over Mini Connected. Dacht nu die speeltjes erop zitten wil ik het ook werkend hebben.
Vanmiddag trouwens ff getest of video afspelen wilde... en dat werkt. (als je stilstaat).
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 dec 2012, 22:50

Vind het super irritant. ik heb mini connected in de mini maar ik heb een Iphone 5 . Ben nu aan het twijfelen zou ik terug gaan naar een iphone 4 of zullen ze bij mini eerdaags een update doen zodat je de 5 kan gebruiken? Is toch zonde heb het maar kan het niet gebruiken :oops:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 dec 2012, 09:53

Ik heb geen MINI connected, Dubman is uit 2007. Dus voor mij maakt het als het goed is niet uit.
Wel irritant als je gloednieuwe MINI en gloednieuwe telefoon niet kunnen samenwerken....
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2012, 12:01

is daar niks over te vinden op het www Casper? Dat was er toen voor de Iphone4 en 4S wel toch?

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2012, 15:23

Nee niets heeft te maken dat de 5 een ander besturingsystheem heeft dan de 4 volgens de dealer. En op www kan ik niets vinden
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

26 dec 2012, 22:20

Nee besturingssysteem kan het niet zijn. Ik heb ook gewoon IOS 6 draaien op mijn 4S. Het heeft te maken met de omzetting van de nieuwe connector naar de oude.. Daar verlies je info volgens mij zodat het niet meer werkt.

Mini nederland mailen wanneer er een update komt van software en kabel een idee?
Marcel Always Open
Cabrio-King

27 dec 2012, 09:30

Mijn twee centen:
Soortgelijk issue hebben we voorheen ook wel eens gezien met de armsteun cradles van iphones. Bij Mini (en Bmw) hebben ze gewoon tijd nodig om de nieuwe telefonie ontwikkelingen ook door te voeren (ze zijn ook weer afhankelijk van hun suppliers).
Het helpt dus om het ze met z'n allen zo spoedig mogelijk te vragen (en daarmee het proces in gang te zetten).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2012, 10:15

Gaaf Rianne!! Lekker bezig met de Dubman!! 8) :D

Terug naar “Show your ride”