ik mis nog 1 reclame Jos ......
iets met peperkoeken .....
My Mini Cooper S
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: My Mini Cooper S
Dank je wel allemaal !
Linker borst embleem staat nog het Mini wing logo, maar om er nou ook nog een "Mini Kuukske" bij te zetten ging me iets te ver Che
Linker borst embleem staat nog het Mini wing logo, maar om er nou ook nog een "Mini Kuukske" bij te zetten ging me iets te ver Che

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Tnx Kevin, super mooi bewerkte foto van hoe hij er nu bij staat, erg blij mee zoals je dat gedaan hebt

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- Manick
- Sponsor
Bericht
Geen probleem Jos, doe ik graag. Als ik je Mini weer zie staan komt de volgende plaat er weer aan!
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stiekem nog even naar je eerste post gekeken Jos... WOW, alleen de nummerplaat is ongewijzigd volgens mij
Dikke bak hoor!!

"Orange is the happiest color!"

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
En ook elke keer als we hem zien er zit geen stofje of vuiltje op de lak echt verbaasd ben ik 

My Thunder Grey!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dank jullie wel mannen, nooit gedacht dat ik dit van een auto zou zeggen, maar deze Mini is ook echt mijn kindje.
Prachtige bijkomstigheid, ik heb er jullie allemaal bijgekregen #prachtigeclub
Prachtige bijkomstigheid, ik heb er jullie allemaal bijgekregen #prachtigeclub

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Nu heb ik al een paar keer gehoord dat die uit assortiment/productie gehaald is tegenwoordig...
Heb nu maar een andere gekocht
(Kan ook weer zo'n een verkoop l*lsmoes weer zijn geweest)
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Die werkt inderdaad prachtig (op donkere auto).Schroefie schreef:Turtle Wax ICE.
Nu heb ik al een paar keer gehoord dat die uit assortiment/productie gehaald is tegenwoordig...
Heb nu maar een andere gekocht

(Kan ook weer zo'n een verkoop l*lsmoes weer zijn geweest)

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Nee klopt, bij ons op de vliegbasis hebben we een winkeltje waar je diverse spulletjes kan kopen waaronder ook auto poetsspullen. Daar hadden ze ook deze ICE wax maar die vertelden mij ook dat dit product uit het assortiment ging. Reden, niet lachen maar dit is wat mij verteld werd, het product was zo goed en je hebt maar zo weinig vloeistof nodig om een hele auto te wassen, dat je heel lang met een fles doet. Met andere woorden werd er eigenlijk te weinig verkocht en ik weet niet hoe dat commercieel benoemd wordt maar het verbruik was te laag waardoor er te weinig op verdiend werd. De voorraden die er waren zijn nog wel uitgeleverd en in ons winkeltje is het niet meer te krijgen. Ik kwam dit product van de zomer ook nog tegen bij de kampeerwinkel Obelink in Winterswijk. Dat je er lang mee doet kan ik beamen, heb het spul altijd voor mijn Vespa gebruikt, het is 1 maal de bijbehorende spons met wat vloeistof erop en daar kan ik dan de hele Vespa mee doen. Ga het dit jaar ook eens gebruiken op de MINI.
Onze sponsors