Hier in nederland helaas dus wel

absoluut nietkwiebje schreef:Controleren ze bij jullie bedrijven niet op gereden kilometers en verbruikte liters benzine ?
Hier in nederland helaas dus wel
 Wij kennen dat niet
 Wij kennen dat niet  Werk of prive maakt niet uit
 Werk of prive maakt niet uit  . Gun ons alstublief dat nog aub he
. Gun ons alstublief dat nog aub he  

Er zijn wel bedrijven die privé niet vergoeden hoor ...Jurgen schreef:absoluut nietkwiebje schreef:Controleren ze bij jullie bedrijven niet op gereden kilometers en verbruikte liters benzine ?
Hier in nederland helaas dus welWij kennen dat niet
Werk of prive maakt niet uit
. Gun ons alstublief dat nog aub he

wetende dat ik toch een goeie 600 km doe per maand enkel van huis naar werk en terug....
 wetende dat ik toch een goeie 600 km doe per maand enkel van huis naar werk en terug....  

ik rijd dan wel veel over de snelweg maar met 120km/h in zijn 6 haal ik toch wel 1/16 (met normaal weer dan, dus geen stormen of zware regenval) en met goed weer rijd hij nog zuiniger
  ik rijd dan wel veel over de snelweg maar met 120km/h in zijn 6 haal ik toch wel 1/16 (met normaal weer dan, dus geen stormen of zware regenval) en met goed weer rijd hij nog zuiniger   ! Maar ja, af en toe kan ik het niet laten en haal ik maar 550km per tank en hier moet ik dan ook echt mijn best voor doen.
 ! Maar ja, af en toe kan ik het niet laten en haal ik maar 550km per tank en hier moet ik dan ook echt mijn best voor doen.

Onze sponsors