En dan een S??maus105 schreef:de velgen zijn nu in ieder geval besteld.nu de bandjes nog.schroefset regelen.afspraak maken met de spuiter voor me dak en me spiegels en het hart van me velgenlekker rustig aan hebben is het einde van het genot he
maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- maus105
- Bonkey
Bericht
ik heb er wel over getwijfelt,maar toen bedacht ik me hoe vet ik het vond toen ik deze kocht.en ik zei toen ik doe hem nooit meer weg.
eigenlijk zou het gekkenwerk zijn.me auto heeft 60000km gelopen en is gloedje nieuw.hij rijd super en geeft mij iedere keer nog een goed gevoel.het is en full options cooper dus ben van alle gemakken voorzien.
+en dat meen ik echt,ik vind dat je met een cooper meer bonkey effect heb.ook zonder die brievenbus.staat cleaner.still happy whit my coopertje
dus gaat er nie uit.eerder volledig pimpen.liever een bonkey cooper dan een standaard S
eigenlijk zou het gekkenwerk zijn.me auto heeft 60000km gelopen en is gloedje nieuw.hij rijd super en geeft mij iedere keer nog een goed gevoel.het is en full options cooper dus ben van alle gemakken voorzien.
+en dat meen ik echt,ik vind dat je met een cooper meer bonkey effect heb.ook zonder die brievenbus.staat cleaner.still happy whit my coopertje
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
X2 Heb ik ook altijd gedacht(ik zelfs nog met een one) Maar toch kwam ik nu op het punt met de km op de teller om hem te verkopen.
maar in jou geval lekker houden!
Dit topic ga ik echt in de gaten houden
maar in jou geval lekker houden!
Dit topic ga ik echt in de gaten houden
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- maus105
- Bonkey