Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
jammer...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net banden gemonteerd op de rooie. Wil ik links voor monteren, en toen er druk op kwam te staan na het laten zakken liep ie leeg. Er loopt lucht tussen de velgrand en de band door...
Dus dat is flut*! Wie weet waar dit aan kan liggen?

Dus dat is flut*! Wie weet waar dit aan kan liggen?

- FleXzoR
- Enthousiast
Bericht
In het allerbeste geval: ventiel kapot --> ander ventiel in draaien en klaar
In het beste geval wat zand tussen band en velg--> even laten demonteren en terug monteren
In het mindere geval: band kapot , lekt ergens--> andere band
In het allerslechtse geval : velg kapot/krom --> andere velg
In het beste geval wat zand tussen band en velg--> even laten demonteren en terug monteren
In het mindere geval: band kapot , lekt ergens--> andere band
In het allerslechtse geval : velg kapot/krom --> andere velg
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit moet hem zijn kerel !
Hij is gewoon niet helemaal goed geploft
FleXzoR schreef: In het beste geval wat zand tussen band en velg--> even laten demonteren en terug monteren
Dit moet hem zijn kerel !
Hij is gewoon niet helemaal goed geploft

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Adriaan, heb je al bij de pomp geprobeerd ze op te pompen tot 3,5 bar (kortstondig), dit had ik destijds ook met mijn banden.
Nadat ik ze even extreem hard heb opgepompt, hoorde ik een 'plop' en sinds dien lopen ze niet meer leeg.
Ze zaten nog niet helemaal lekker op de velg.
Controleer met zeepsop ook je ventiel, deze kan ook niet goed geplugd zijn.
Nadat ik ze even extreem hard heb opgepompt, hoorde ik een 'plop' en sinds dien lopen ze niet meer leeg.
Ze zaten nog niet helemaal lekker op de velg.
Controleer met zeepsop ook je ventiel, deze kan ook niet goed geplugd zijn.

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx Ossie.
Mn moeder ging net rijden en ging lampje branden van de spanning, ds ook achter is wat mis. Ze staat er nu mee bij de garage, die gaven aan dat ze de banden altijd tot 5 bar oppompen om het goed te laten zetten zegmaar.
Gister rolde ik een losse velg door de garage (vlakke vloer) en bleek ook dat ie niet effen is, lees grote bobbels is het loopvlak. Alsof ie scheef gemonteerd zit...
Lekt niet bij het ventiel. Echt door de rand komt de lucht.
Ik sna er niks van en baal der wel een beetje van. Is een hoop geld in geinvesteerd en dan moet het wel goed zijn
Mn moeder ging net rijden en ging lampje branden van de spanning, ds ook achter is wat mis. Ze staat er nu mee bij de garage, die gaven aan dat ze de banden altijd tot 5 bar oppompen om het goed te laten zetten zegmaar.
Gister rolde ik een losse velg door de garage (vlakke vloer) en bleek ook dat ie niet effen is, lees grote bobbels is het loopvlak. Alsof ie scheef gemonteerd zit...
Lekt niet bij het ventiel. Echt door de rand komt de lucht.
Ik sna er niks van en baal der wel een beetje van. Is een hoop geld in geinvesteerd en dan moet het wel goed zijn

Onze sponsors