Bart's R56 SSM, The end...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoeveel meer denk je er nodig te hebben dan?boris_brznjef schreef:dit is 1 van die buschauffeurs waarbij het gaspedaal maar 2 standen kent. Aan of uitBMX schreef:Zelfs met een stadsbus rij ik dr 70-80 (afhankelijk hoe vol)

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een pk of 50 erbij zou leuk zijn. Kan ik iig fatsoenlijk invoegen of inhalen op de snelweg.
En Alex, velgendoktor in uden hoor ik slechte verhalen over. Verkeerde en soms zelfs niet eens je eigen velgen maar immitatie spul wat je terug krijgt.. staan jou velgen te koop op de site..
Heb uit de buurt al van verschillende mensen te horen gekregen dat ik daar ver weg moest blijven haha
En Alex, velgendoktor in uden hoor ik slechte verhalen over. Verkeerde en soms zelfs niet eens je eigen velgen maar immitatie spul wat je terug krijgt.. staan jou velgen te koop op de site..
Heb uit de buurt al van verschillende mensen te horen gekregen dat ik daar ver weg moest blijven haha
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

uit - halfgas = constante snelheid - volgas
En de rem hebben we al chauffeurs geen controle over.. Die $#%#$%$#@ retarder klapt er gewoon in als die zin heeft
Maar een bus heeft letterlijk 3 standen..boris_brznjef schreef:nou dat telkens volgas en dat je niet eens normaal kan zitten voordat je door de bus wordt geslingerd (die 3x op jaarbasis dat ik met de bus ga)BMX schreef:Hoeveel meer denk je er nodig te hebben dan?boris_brznjef schreef:
dit is 1 van die buschauffeurs waarbij het gaspedaal maar 2 standen kent. Aan of uit

uit - halfgas = constante snelheid - volgas
En de rem hebben we al chauffeurs geen controle over.. Die $#%#$%$#@ retarder klapt er gewoon in als die zin heeft

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Maichel
- Be Mini
Bericht
Velgendokter in Uden is een drama.
Ook ik heb hier hele slechte verhalen over gehoord en mn neef heeft er slechte ervaringen mee.
Afspraken worden niet na gekomen en bij hem werd er werk gedaan waar hij niet om had gevraagd.
De velgen waren zilvergrijs gespoten terwijl hij ze metallic brons wilde laten spuiten bij een spuiterij.
Het verwijderen van de verf moest hij maar zelf regelen, maar hij wilde wel dat het spuitwerk werd afgerekend.
Is nog een heel gezeik geweest destijds.
Ook ik heb hier hele slechte verhalen over gehoord en mn neef heeft er slechte ervaringen mee.
Afspraken worden niet na gekomen en bij hem werd er werk gedaan waar hij niet om had gevraagd.
De velgen waren zilvergrijs gespoten terwijl hij ze metallic brons wilde laten spuiten bij een spuiterij.
Het verwijderen van de verf moest hij maar zelf regelen, maar hij wilde wel dat het spuitwerk werd afgerekend.
Is nog een heel gezeik geweest destijds.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
En daar gaan we weer
Motor loopt weer lastig, met schakelen geeft hij soms extra gas of blijft dit hangen.
Vooral heel erg met van 1 naar 2 schakelen.
Foutcode uitgelezen. P0420...
Cat blijkt het probleem te zijn volgens CSI Google.
Vanavond maar weer eens wat rondbellen kijken of iemand een oplossing weet..
Leuk man Mini rijden... Begint steeds meer haat te kweken tegen mijn Mini.
Altijd wel iets lijkt t de laatste tijd.
iig nog 1 goed nieuwtje nieuwe schijven en blokken achter en gele spiegelkapjes gescoord vandaag.

Motor loopt weer lastig, met schakelen geeft hij soms extra gas of blijft dit hangen.
Vooral heel erg met van 1 naar 2 schakelen.
Foutcode uitgelezen. P0420...
Cat blijkt het probleem te zijn volgens CSI Google.
Vanavond maar weer eens wat rondbellen kijken of iemand een oplossing weet..
Leuk man Mini rijden... Begint steeds meer haat te kweken tegen mijn Mini.
Altijd wel iets lijkt t de laatste tijd.
iig nog 1 goed nieuwtje nieuwe schijven en blokken achter en gele spiegelkapjes gescoord vandaag.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
aaaaaahum.. je andere mod????
) | bar-end mirrors

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
As het je cat is, zou dat dan niet een gevolgschade kunnen zijn van de vorige keer? Als er onverbrande benzine in je cat komt kan dat hem helemaal slopen. Just a thought..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors