Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 23:21

het was gewoon een vraag waarom dat dan juist wielen met ballen zijn of whatever. Ik wilde helemaal geen discussie beginnen.

Maar goed, punt is duidelijk. Ik zal er niet meer om vragen.

Blijf het hoe dan ook een dikke Coupe vinden, of die wielen nou ballen hebben of niet.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 23:30

Idd jammer dat het tot een discussie gekomen is. Imo heeft iedereen ballen als die het "waagt" om zijn mini anders aan te kleden. Je gaat er zover in als je wil. Vind het zoiezo al noemenswaardig dat greg verder gaat dan de doorsnee dealer en zich waagt aan aftermarket spullen.

Is gewoon een erg dikke mini. Zowel met die asa's als met deze
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2012, 09:32

Thx JB! :wink:

No prob Rob, tis gewoon ieder zijn ding en blijkbaar kunnen we concluderen dat sommige enkel naar de looks kijken, en andere wat verder... waarbij niets goed of fout is natuurlijk, iedereen een andere interpretatie! 8)

Klopt Fred, MINI's die gemod zijn, verdienen sowieso respect :mrgreen:
Mijn bedrijf is natuurlijk geen MINI dealer, mijn 2e job is aftermarket4MINI.
Maar moest ik echt eigenaar zijn van een dealerbedrijf zou ik het wel wat grootser aanpakken klopt.

Hopelijk wordt het snel wat beter weer, want de MINI heeft een goede poetsbeurt nodig... Heb ook nog enkele (aftermarket :mrgreen:) mod's liggen die moeten gemonteerd worden :lol:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2012, 09:37

GregBem schreef: No prob Rob, tis gewoon ieder zijn ding en blijkbaar kunnen we concluderen dat sommige enkel naar de looks kijken, en andere wat verder... waarbij niets goed of fout is natuurlijk, iedereen een andere interpretatie! 8)
Dat is exact mijn standpunt Greg :icon_top:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2012, 10:12

Ik kwam hem net weer ergens tegen op MU-foto's, wat een dikke MINI is het toch! 8) En dat terwijl de coupe op zich niet bepaald mijn favoriet is... ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2012, 10:21

Deze laat wel perfect zien hoe dik je een Coupe kan maken idd. Ik heb nog geen dikkere gezien... 8)

Dat flik je toch goed elke keer Greg

Afbeelding
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2012, 10:22

Thx dudes! En hij is nog zeker niet klaar :mrgreen:
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2012, 10:30

Dan laat maar komen die updates :D
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2012, 15:31

Haha alles op zijn tijd...

Ik heb wel voor MINI united nog een aantal carbon mod's doorgevoerd...

Het stuur heeft nu ook de inlegjes van het MF-stuur in carbon.
Dit zijn twee flinterdunne carbon overlays die je met enkele druppels secondelijm vastplakt op de standaard inleg:

Afbeelding

Verder zijn de deurgrepen ook voorzien van een carbon overlay.
Geen gepruts om de deurklinken te demonteren, gewoon muurvast met dubbelzijdige tape of lijm:

Afbeelding

Deze twee accessoires verkoop ik ook, MF-stuur bestaat uit de 3 onderdelen, deurgrepen altijd zonder comforttoegang.
Prijs voor beide accessoires dezelfde, nl. €199,-! PM me voor meer info of bestelling, heb nog enkele setjes op voorraad volgende week.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

07 jun 2012, 16:23

Heel mooi 8) ben blij dat ik niet zo van carbon houd want betekent een lege portomonee :mrgreen:
Kees en Annet
Racende reporter

07 jun 2012, 22:19

He Greg, mooie velgen hoor.
Staat erg goed.

Ik zou alleen de kleur van de auto aanpassen aan de kleur van de centerkap. :lol:
Annet :wink:
Afbeelding
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2012, 16:17

Hierbij dan eindelijk de LINK naar het Youtube-filmpje waar de Akrapovic te horen is (decat+middendemper-delete). Hij klinkt wel lekker diep+luid.

[youtube]http://www.youtube.com/embed/0Uyu_9WUR5A[/youtube]

Deze is te koop! PM me als je interesse hebt! :wink:
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2012, 18:48

Afbeelding
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 jun 2012, 19:36

Heerlijke foto en zalig geluid!!! :yeah

Terug naar “Show your ride”