voor/achter/zij knippers
is een BAR intercooler heel anders ?Wilcoos schreef:Jaja, lampjes moet ik ook nog naar kijken.
Nummer 1 op de lijst is de Forge intercooler, die ga ik halen en monteren zodra ik tijd heb. (waarschijnlijk rond kerst)
verder zoek ik nog zo een beltline rolletje, die wil ik er dan ook op plakken. Als ik vrij ben rond kerst gaat de auto naar binnen om volledig gepoetst te worden.
En ik denk nog aan een volledige flush behandeling maar daar moet even iemand met een brug bij helpen.
Ik ken wel een monteur. Die heeft bij een Alfa dealer gewerkt en werkt nu bij de BMW dealer in Amersfoort. Heeft ook van zijn periode bij Alfa wel wat ervaring met het schoonmaken van direct ingespoten motoren.......Wilcoos schreef:Gisteren weer terug geweest, auto is afgelopen 2 weken schoon van foutmeldingen gebleven. Ze kunnen bij de dealer dus verder niets geks vinden. Vervuiling is erg goed mogelijk, advies was om even twee weekenden achter elkaar naar duitsland te gaan, en ipv in zijn 6 continu in zijn 3 te rijden![]()
Andere optie was nog een engine cleaning van foxtron ofzo?? maar dit mag niet binnen de garantie termijn. Als er iets mis gaat tijdens deze cleaning en er wordt dope in motor gevonden vervalt de garantie. Als ik dit zou willen is het dus op eigen risico. Zijn 3 onderdelen ongeveer, gasklep, injectoren, en olie dacht ik.
Er zijn ook dergelijke middeltjes te koop op de particuliere markt, iemand ervaring mee? Roy misschien?
twee weken na mijn cleaning gingen mijn zuigers naar de klote ....Wilcoos schreef:Amerikanen gebruiken ook seafoam![]()
Denk toch dat ik hem maar bij de mogelijkheden van Forte hou.Geloof zelf ook niet direct in de autobahn optie. Na de cleaning misschien gelijk maar een catch can.
Onze sponsors