speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- reneenjoyce
- Enthousiast

Bericht
Ha! Ik vind m ook spotwaardig ! Zeker omdat ie Super mooi is en ook altijd ( als ik de foto's mag geloven) er altijd schoon bijstaat. Kan ik echt wat van leren en de mijne was ik bijna iedere week.
Sowieso vind ik dat elke auto van een liefhebber spotwaardig is. Ik zette de mijne laatst naast een 3 serie uit de jaren 80 . Zegt mijn vrouwtje , je zet m toch niet naast dit barrel hè ? Zometeen komt ie terug en klapt ie de deur tegen onze auto aan !
Nee hoor schat , deze meneer weet heel goed waar die mee bezig is. BMW stond super in de lak. Compleet origineel gewoon alles standaard maar wel zowat concoursstaat. ( zet ik de mijne graag naast
)
P.s. Ook leuk een andere foto dan de oprit
Groet Rene
Sowieso vind ik dat elke auto van een liefhebber spotwaardig is. Ik zette de mijne laatst naast een 3 serie uit de jaren 80 . Zegt mijn vrouwtje , je zet m toch niet naast dit barrel hè ? Zometeen komt ie terug en klapt ie de deur tegen onze auto aan !
P.s. Ook leuk een andere foto dan de oprit
Groet Rene
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hij rijdt iedere dag door de wasstraat!reneenjoyce schreef:Ha! Ik vind m ook spotwaardig ! Zeker omdat ie Super mooi is en ook altijd ( als ik de foto's mag geloven) er altijd schoon bijstaat. Kan ik echt wat van leren en de mijne was ik bijna iedere week.
Sowieso vind ik dat elke auto van een liefhebber spotwaardig is. Ik zette de mijne laatst naast een 3 serie uit de jaren 80 . Zegt mijn vrouwtje , je zet m toch niet naast dit barrel hè ? Zometeen komt ie terug en klapt ie de deur tegen onze auto aan !Nee hoor schat , deze meneer weet heel goed waar die mee bezig is. BMW stond super in de lak. Compleet origineel gewoon alles standaard maar wel zowat concoursstaat. ( zet ik de mijne graag naast
)
P.s. Ook leuk een andere foto dan de oprit![]()
Groet Rene
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oef dit is zoiets als vloeken in de kerk volgens mij !!MiniOneD schreef:Hij rijdt iedere dag door de wasstraat!reneenjoyce schreef:Ha! Ik vind m ook spotwaardig ! Zeker omdat ie Super mooi is en ook altijd ( als ik de foto's mag geloven) er altijd schoon bijstaat. Kan ik echt wat van leren en de mijne was ik bijna iedere week.
Sowieso vind ik dat elke auto van een liefhebber spotwaardig is. Ik zette de mijne laatst naast een 3 serie uit de jaren 80 . Zegt mijn vrouwtje , je zet m toch niet naast dit barrel hè ? Zometeen komt ie terug en klapt ie de deur tegen onze auto aan !Nee hoor schat , deze meneer weet heel goed waar die mee bezig is. BMW stond super in de lak. Compleet origineel gewoon alles standaard maar wel zowat concoursstaat. ( zet ik de mijne graag naast
)
Groet Rene
- speedy
- NMC Legend

Bericht
MiniOneD schreef:Hij rijdt iedere dag door de wasstraat!reneenjoyce schreef:Ha! Ik vind m ook spotwaardig ! Zeker omdat ie Super mooi is en ook altijd ( als ik de foto's mag geloven) er altijd schoon bijstaat. Kan ik echt wat van leren en de mijne was ik bijna iedere week.
)
Groet Rene

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
NIET het W woord gebruiken in Speedy's topic. Leidt tot verhoogde bloeddruk !!!
Schoonmaken poetsen cleanen waxen polijsten, maar NIET dat gevreesde andere woord.
Schoonmaken poetsen cleanen waxen polijsten, maar NIET dat gevreesde andere woord.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors