speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ondanks dat het niet perfect is, ziet het er wel goed uit
. Ik zou het niet voor elkaar krijgen!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha leuk om te zien dit. Idd eerst een beetje bitchen en dan toch maar doen. Respect
Maar over t vele aanraken enzo. Met mn velgen heb ik nog nergens last van. Het spul kan best veel hebben, met borstels velgenreiniger hogedruk spuiten. Tot nu toe gaat alles nog goed.
Maar succes nog met de rest!!
Maar over t vele aanraken enzo. Met mn velgen heb ik nog nergens last van. Het spul kan best veel hebben, met borstels velgenreiniger hogedruk spuiten. Tot nu toe gaat alles nog goed.
Maar succes nog met de rest!!
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Volgens mij zijn ze niet leverbaar meer ...
Dit is beter idd !! Versturen zij ook gewoon naar nederland ?P5ycH0 schreef:http://www.aesthetic-creations.com/prod ... product=85
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik geloof niet dat jij tevreden gaat zijn. Dacht dat ze niet zo goed waren afgewerkt..speedy schreef:Dit is beter idd !! Versturen zij ook gewoon naar nederland ?P5ycH0 schreef:http://www.aesthetic-creations.com/prod ... product=85
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Die kapjes zitten nu op Koen zn Mini
Ze passen op zich goed, maar sluiten net niet helemaal aan..je krijgt er ook een lintje zwart tape bij..als jij al piept omdat de onderkant van je deurgreep niet netjes is, zou ik dit niet doen...
..en levertijd is echt mega lang (als in maanden)
Ze passen op zich goed, maar sluiten net niet helemaal aan..je krijgt er ook een lintje zwart tape bij..als jij al piept omdat de onderkant van je deurgreep niet netjes is, zou ik dit niet doen...
..en levertijd is echt mega lang (als in maanden)
Onze sponsors