Hey Greg,
Ziet er strak uit zeg! Die teksten op je deur vallen goed mee! Zoals altijd: subtieler is altijd mooier als vet
is het nog gelukt met die Vipers?
gr
john
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou wel kunnen dat het aan de plakker lag en niet aan de striping dat laat ik in het midden...
Heb nog een stukje bijgehouden om zelf eens te proberen ergens...
Wel... Om eerlijk te zijn heb ik zelf de tijd niet gehad om ze te plakken, maar ik vond het resultaat toch niet zo goed...Kuijt schreef:Hey Greg,
Ziet er strak uit zeg! Die teksten op je deur vallen goed mee! Zoals altijd: subtieler is altijd mooier als vet
is het nog gelukt met die Vipers?
gr
john
Zou wel kunnen dat het aan de plakker lag en niet aan de striping dat laat ik in het midden...

Heb nog een stukje bijgehouden om zelf eens te proberen ergens...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaar twijfel ik nog... Kvind em wel 'goed' staan zo...
Vandaag de spacers van 5 en 10mm gemonteerd zoals je kan zien op de foto...
Heb alleen een klein probleempje...
Klaas zei me dat de lengte vd bouten niet veel uitmaaken, maar vooraan raken ze dus 'ergens'...
Was net aant rijden en hoorde/voelde een schurend geluid/geluid... Dus achteraan maakt het idd niets uit, dat wist ik ook al, maar vooraan dus wel...!
Dadelijk even de originele bouten monteren, die zullen wel lang genoeg zijn om 5mm spacers te dragen denk ik...

Vandaag de spacers van 5 en 10mm gemonteerd zoals je kan zien op de foto...

Heb alleen een klein probleempje...

Klaas zei me dat de lengte vd bouten niet veel uitmaaken, maar vooraan raken ze dus 'ergens'...

Dadelijk even de originele bouten monteren, die zullen wel lang genoeg zijn om 5mm spacers te dragen denk ik...

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
ben bang dat als ik een schroefset neem ik em toch niet lager ga draaien dan nu de veren!!
anyways erg dik dat rode monster!!!!!
staat heel erg dik zo greg!! ik twijfel ook nog erg of ik wel een schroefset ga gebruiken... vind mijn clubman zo al erg mooi... en rijden blijft comfortabel... als ik nog verder omlaag ga krijg ik hier in de straat al problemen met die hobbels en kuilen...GregBem schreef:Vandaar twijfel ik nog... Kvind em wel 'goed' staan zo...![]()
Vandaag de spacers van 5 en 10mm gemonteerd zoals je kan zien op de foto...![]()
Heb alleen een klein probleempje...![]()
Klaas zei me dat de lengte vd bouten niet veel uitmaaken, maar vooraan raken ze dus 'ergens'...Was net aant rijden en hoorde/voelde een schurend geluid/geluid... Dus achteraan maakt het idd niets uit, dat wist ik ook al, maar vooraan dus wel...!
ben bang dat als ik een schroefset neem ik em toch niet lager ga draaien dan nu de veren!!
anyways erg dik dat rode monster!!!!!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha... ja se we zien wel...
Bouten-mysterie is nu zo goed als opgelost...
Ze raakten niet (wat volgens mij ook niet kon, want ik had dat voordien al eens uitgetest...)
Door een of andere reden zijn een paar bouten wat losgekomen tijdens het rijden...
Geen idee hoe het komt want ik had ze 200% zeker vast aangedraaid...
Swat, nu ist terug in orde... voel wel heel klein beetje trilling int stuur sinds ik die 5mm spacers heb zonder centreerring... Nog iemand last van?
In ieder geval, tzit allemaal terug vast nu
Ben trouwens vrijdag op de snelweg Jack nog tegengekomen en zijn even samen Mac'je gaan doen met z'n vrouw...
Was wel lacheuh...
Moet wel toegeven dat hij me goed kon bijhouden! (konden gezien de drukte wel niet sneller als 220 op de A58
haha)
Bouten-mysterie is nu zo goed als opgelost...
Ze raakten niet (wat volgens mij ook niet kon, want ik had dat voordien al eens uitgetest...)
Door een of andere reden zijn een paar bouten wat losgekomen tijdens het rijden...

Swat, nu ist terug in orde... voel wel heel klein beetje trilling int stuur sinds ik die 5mm spacers heb zonder centreerring... Nog iemand last van?
In ieder geval, tzit allemaal terug vast nu

Ben trouwens vrijdag op de snelweg Jack nog tegengekomen en zijn even samen Mac'je gaan doen met z'n vrouw...

Moet wel toegeven dat hij me goed kon bijhouden! (konden gezien de drukte wel niet sneller als 220 op de A58

- modena
- Be Mini
Bericht
Ja Greg was een leuk onderonsje vrijdag.
Toen we terug reden zij Lian zouden wij die Works bij kunnen houden???,ik zei gaan we even proberen.
Het ging wel even hard he Greg,maar was wel leuk hoor. 
gr. Jack en LIan
Toen we terug reden zij Lian zouden wij die Works bij kunnen houden???,ik zei gaan we even proberen.

gr. Jack en LIan
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
Onze sponsors