louisvdd76 schreef:Ik verheug met al op volgend weekend
The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag beide kabels/mechanieken van het zonnedak vervangen. Afgelopen vrijdag gaf het rechtermechaniek en harde knak en klaar was het. Die deed niets meer...
Dankzij tips van Berthil en 4 superfilmpjes op youtube durfde ik het wel aan om zelf de stoute schoenen aan te trekken en het spul zelf te vervangen. Echt supertrots op het resultaat!!
Als beloning had ik bedacht om een smarttop module van mods4cars te gaan monteren. Dan is de kap "one-touch" te bedienen. Dat zelfde geldt voor de ramen en de kap is op afstand te openen en te sluiten + langszaam rijdend. Echt een gave upgrade voor een cabrio. Moet toch wat verzinnen om nog te veranderen hahaha.
Dankzij tips van Berthil en 4 superfilmpjes op youtube durfde ik het wel aan om zelf de stoute schoenen aan te trekken en het spul zelf te vervangen. Echt supertrots op het resultaat!!

Als beloning had ik bedacht om een smarttop module van mods4cars te gaan monteren. Dan is de kap "one-touch" te bedienen. Dat zelfde geldt voor de ramen en de kap is op afstand te openen en te sluiten + langszaam rijdend. Echt een gave upgrade voor een cabrio. Moet toch wat verzinnen om nog te veranderen hahaha.

Laatst gewijzigd door Peter op 13 mei 2013, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
is het mogelijk om die ervaringen in een DIY op te schrijven? (inclusief links naar relevante youtubes). Dat gaat mensen helpen! Ik vrees dat het mij ook ooit moet gaan helpen (statistisch gezien moet het een keer gebeuren)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals u wenst!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 701#767701
En als ik moet helpen dan hoor ik het wel.

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 701#767701
En als ik moet helpen dan hoor ik het wel.

Marcel Always Open schreef:is het mogelijk om die ervaringen in een DIY op te schrijven? (inclusief links naar relevante youtubes). Dat gaat mensen helpen! Ik vrees dat het mij ook ooit moet gaan helpen (statistisch gezien moet het een keer gebeuren)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga de module bij Cabriocare bestellen.
Kan natuurlijk wel vragen of er korting vanaf kan als we er meerdere bestellen. In NL kost de module 249 euro voor een 1e generatie. In de US kost ie 209 euro en dan komen er nog verzendkosten bij (iets van 30 euro).
Kan natuurlijk wel vragen of er korting vanaf kan als we er meerdere bestellen. In NL kost de module 249 euro voor een 1e generatie. In de US kost ie 209 euro en dan komen er nog verzendkosten bij (iets van 30 euro).
Raymond schreef:Dat is wel mooi speelgoed zeg!! Zullen we er een GB van maken?
En bij Peter installeren
Onze sponsors