Frankie's R55 S
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
deze: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22892

Geprobeerd bij een NL'se dealer, bij Fabian en een Duitse dealer. Niemand kan ze blijkbaar bestellen.
Zwarte velours JCW matten met het logo in de hoek ken ik zelf eigenlijk niet. Heb je daar een foto van?

Geprobeerd bij een NL'se dealer, bij Fabian en een Duitse dealer. Niemand kan ze blijkbaar bestellen.
Zwarte velours JCW matten met het logo in de hoek ken ik zelf eigenlijk niet. Heb je daar een foto van?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kan zijn dat het die zijn hoor, dacht om een of andere reden dat het logo in de hoek zat.
Ik herinner met nog op MU2009 in Silverstone dat Jan (parklaneworks) een set matten had gekocht, maar achteraf terug heeft geruild omdat ze uiteraard voor een RHD waren.
Ben stiekem ook aan het kijken geweest voor die matten maar zijn idd blijkbaar niet zo eenvoudig te krijgen.
EDIT: Jan heeft dus gereageerd in het topic dat jij postte
Ik herinner met nog op MU2009 in Silverstone dat Jan (parklaneworks) een set matten had gekocht, maar achteraf terug heeft geruild omdat ze uiteraard voor een RHD waren.
Ben stiekem ook aan het kijken geweest voor die matten maar zijn idd blijkbaar niet zo eenvoudig te krijgen.
EDIT: Jan heeft dus gereageerd in het topic dat jij postte
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors