sander_r53 schreef:Geweldig dat je nu gewoon elke dag op en neer gaat naar Waalwijk met een motorblokje achterin
For moar powerrrrr
Vandaag ook nog de LEDjes binnen gekregen voor mijn sidescuttle project.
De bestelde LEDs zijn 5mm. De originele zijn 4mm.
Dus de boor er in en ze wat groter gemaakt. Eerst voorgeboord met een 3mm.
Na het boren met een 5mm het gat vol laten lopen met Jif/Cif. Dan de boor er weer in en de boel polijsten
Echter zijn de lichtbalken lichtjes gebogen.
Dus zijn de balken in koken water gegaan met aan het uiteinde satéstokjes. Als ze goed warm zijn de vleesschep erop om ze 'terug' te duwen. Dan het hete water uit en met gewicht erop laten afkoelen
Het resultaat met de LEDs erin:
De volgende stap is wachten op de badge 'Supercharged'.
Dan de lichtbalken op maat en los van elkaar zagen.
Op de juiste plaats monteren en dan kijken of het licht niet te fel is.. en anders een weerstandje er tussen tot het naar wens is
Maar eerst moet de MINI weer rijdend naar hier komen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Stiekem toch wel een beetje trots op mezelf..
Vandaag weer een uurtje bezig geweest en de inlaat, supercharger, dynamo, airco en voorfront eraf gehaald.
De monteurs bij Renova vinden t allemaal wel leuk om mij die zien hannessen/klungelen/struikelen.. maar die gaan allemaal vrolijk om 5uur naar huis, als ik begin
Morgen haal ik het het 'nieuwe' blok achter uit de bus. Dan haal ik de olie eruit en vervang ik de carterpakking. Als dat allemaal soepel verloopt, bouw ik de supercharger, inlaat, dynamo en aircopomp er gelijk op
Ook ga ik weer een poging doen voor het vervangen van de krukassensorpakking.. in het vorige blok heeft die niet echtgeholpen zoals je zit..
De voorbereiding loopt op of zelf voor op schema
Gaat helemaal goed komen dus zaterdag! Dit zei ik om mezelf moed in te praten
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie