hahaha zooo herkenbaar!

Naamgenoot! Dikke shit man, die wielen; ik denk dat het een TOP combi wordt!

Nheu...testfitten is he tnu te laat voor...hahaBMX schreef:Testfit zonder banden een idee?
Thnx! Ik hoop het ten zeerste!Sven schreef: Naamgenoot! Dikke shit man, die wielen; ik denk dat het een TOP combi wordt!![]()
Do tellmushrop schreef:Dat wordt gegarandeerd dik gozer. Ik heb al zo vaak te horen gekregen dat mijn velg danwel kleurkeuze lelijk zou zijn, totdat het spul eronder zat...
Daarom moet je ook altijd je eigen smaak volgen vind ik.mushrop schreef:Dat wordt gegarandeerd dik gozer. Ik heb al zo vaak te horen gekregen dat mijn velg danwel kleurkeuze lelijk zou zijn, totdat het spul eronder zat...
Ze zijn ook wel ok, maar het had wat mooier gekund naar mijn idee.BRG schreef:Hey Klatsie, ik ken de coater, heb er ook eens een set laten doen. Prima.
Biddag en dankdag komen op de veluwe nog wel eens voor ja.lekker vrije dag....
Al tipje van de sluier wat er precies anders is qua kleur dan?Casper schreef: Zag net de foto en volgens mij gaat het mooi worden heb net ook een setje weg gebracht en wordt ook anders qua kleur zeg maar. Gewoon doen, en er onder zetten dan zie je pas het resultaat
Klatsie schreef:Al tipje van de sluier wat er precies anders is qua kleur dan?Casper schreef: Zag net de foto en volgens mij gaat het mooi worden heb net ook een setje weg gebracht en wordt ook anders qua kleur zeg maar. Gewoon doen, en er onder zetten dan zie je pas het resultaat
Onze sponsors