My Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hoop dat er die idd nog ooit gaan komen, maar dat wordt niet de volgende mod.
Zal ff de pc opstarten ( nu op iPad) en een fotootje van de volgende mod plaatsen in deze post.
Heb onderstaande grijze Jcw km en toerenteller achtergronden bestelt en deze moeten in plaats van de standaard witte die in de S zitten komen.
Zal nog een hele klus worden ben ik bang voor
Voor nu geduldig op postbode wachten en wordt vervolgd.
Re: My Mini Cooper S
Dank voor de correctie Daiël.speedy schreef:het worden dus geen CS maar de GP 2 recaro
Hoop dat er die idd nog ooit gaan komen, maar dat wordt niet de volgende mod.
Zal ff de pc opstarten ( nu op iPad) en een fotootje van de volgende mod plaatsen in deze post.
Heb onderstaande grijze Jcw km en toerenteller achtergronden bestelt en deze moeten in plaats van de standaard witte die in de S zitten komen.
Zal nog een hele klus worden ben ik bang voor

Voor nu geduldig op postbode wachten en wordt vervolgd.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Idd Chico, of in ieder geval mogelijk moeten zijn als optie, net zo als ook blackline een optie zou moeten zijn vind ik.
Wel Origineel bij de dealer te koop maar niet als optie, wierd.
Cheek-O schreef:het zou standaard moeten worden dit soort dingen!!!
Idd Chico, of in ieder geval mogelijk moeten zijn als optie, net zo als ook blackline een optie zou moeten zijn vind ik.
Wel Origineel bij de dealer te koop maar niet als optie, wierd.
- speedy
- NMC Legend
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
klopt, als optie zou ook kunnen ja!
precies, dan blijft het wel exclusief ja!
precies, dan blijft het wel exclusief ja!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen paasweekend weer voldoende heerlijke Mini kilomters gemaakt.
Vrijdag de KFC meet in Apeldoorn, helemaal top en heel gezellig om alle bekenden weer eens ff bij elkaar te zien. Lekker kunnen bij kletsen met heel veel mensen en als het goed is ook nog een paar mooie foto's gemaakt door Kevin.
Zondag 1e paasdag was de Miniacs rit in Antwerpen. Hier samen met een aantal leden van onze New Mini Club naar toe gegaan.
Samen met mijn dochter een echt super gezellige dag gehad met een hele mooie route.
Vrijdag hebben we (Milco en ik), tijdens de rit naar Apeldoorn, ons keurig aan de snelheden gehouden en ik in ieder geval zonder sportknop gereden, wat een verbruik gaf van 1 op 13.3 opleverde.
Zondag bij de Miniacs rit (215km plus op en neer naar Antwerpen vanaf thuis met de sportknop gereden en op de snelweg hebben we zowel heen als terugweg continu stevig doorgereden (150 - 160). Dit gaf een verbruik van 1 op 10.
Al met al valt me de benzine consumptie deze laatste rit niet tegen.
Jammer alleen dat er bij aankomst in Antwerpen nog geen kopje koffie beschikbaar was, zelfs niet tegen betaling, voor de rest was het een puur genieten dagje met de tunnel run als 1 van de hoogtepunten.
Op naar de rit van 07 Mei

Vrijdag de KFC meet in Apeldoorn, helemaal top en heel gezellig om alle bekenden weer eens ff bij elkaar te zien. Lekker kunnen bij kletsen met heel veel mensen en als het goed is ook nog een paar mooie foto's gemaakt door Kevin.
Zondag 1e paasdag was de Miniacs rit in Antwerpen. Hier samen met een aantal leden van onze New Mini Club naar toe gegaan.
Samen met mijn dochter een echt super gezellige dag gehad met een hele mooie route.
Vrijdag hebben we (Milco en ik), tijdens de rit naar Apeldoorn, ons keurig aan de snelheden gehouden en ik in ieder geval zonder sportknop gereden, wat een verbruik gaf van 1 op 13.3 opleverde.
Zondag bij de Miniacs rit (215km plus op en neer naar Antwerpen vanaf thuis met de sportknop gereden en op de snelweg hebben we zowel heen als terugweg continu stevig doorgereden (150 - 160). Dit gaf een verbruik van 1 op 10.
Al met al valt me de benzine consumptie deze laatste rit niet tegen.
Jammer alleen dat er bij aankomst in Antwerpen nog geen kopje koffie beschikbaar was, zelfs niet tegen betaling, voor de rest was het een puur genieten dagje met de tunnel run als 1 van de hoogtepunten.
Op naar de rit van 07 Mei

- N_Mdriver
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Dat valt nog alleszins mee idd.....
En wat betreft miniacs meet; ik moest zelfs rennen om nog op toilet te mogen want deur moest dicht
....
En wat betreft miniacs meet; ik moest zelfs rennen om nog op toilet te mogen want deur moest dicht

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Het zal nog een hele klus worden , maar hopelijk kunnen we op het einde van de dag, eind goed al goed zeggen
Ja, die zijn binnen Milco en die gaan we (Andor & ik), 16 april inbouwen bij GoGarage.Schroefie schreef:En Jos, de grijze achterplaten al binnen, ben zeer benieuwd.
Het zal nog een hele klus worden , maar hopelijk kunnen we op het einde van de dag, eind goed al goed zeggen

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Misschien kom ik dan wel even kijken, weet ik meteen waar het ligt als ik een schroefset wil laten monteren.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Sjezus Kevin, ik ben nog niet jarig maar krijg nu al een cadeau.
Wat een hele, hele mooie foto, super dank je wel hiervoor
Wauw ... !!
Wat een hele, hele mooie foto, super dank je wel hiervoor

Wauw ... !!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Zou leuk zijn Milco, we hebben tegen die tijd wel even contactSchroefie schreef:Misschien kom ik dan wel even kijken, weet ik meteen waar het ligt als ik een schroefset wil laten monteren.

Onze sponsors