Coen's PW projectje
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Staan echt heel goed onder PW, had ik niet verwacht!
echt heel VET!coendek schreef:Komt ook wel goed... en of het nou R105's worden en R113's blijven... I don't know maar wat ik wel weet is dat de R113's ook wel lekker staan op mijn fietsje!!
http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... witdak.jpg

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op hoeveel sta je nu?? 4 setjes??
Zonder gekheid, bijft lastig die velgenkeuze. Vooral als ze allemaal wel erg mooi staan, daar wordt de keuze niet makkelijker mee. Ben benieuwd hoe de R113 zullen staan.
En zo'n S tankdop is altijd een dikke mod
Staat bij mij ook nog ergens op de lijst...
Blijf dit een hele mooie bak vinden. Alles mooi OEM en toch erg dik.
Klein vraagje: Komt er een compleet Aero pakket op of alleen voorbumper, S of Cooper?
Je probeert toch niet stiekem het record verschillende velgen onder je auto te verbreken??coendek schreef:hahahahah @ SVEN, mooie samenvatting.. I will explain,
Coen heeft,
R109's in bezit, R105's verkocht maar heeft spijt dus wilt weer R105's.
Ondertussen heb ik ook R113 besteld maar deze zullen mss gelijk de deur weer uit gaan samen met de R109's
uiteindelijk wil ik dus gewoon een mooie set Zwarte R105's onder mijn fietsje
en wit dak is COOL!!

Op hoeveel sta je nu?? 4 setjes??
Zonder gekheid, bijft lastig die velgenkeuze. Vooral als ze allemaal wel erg mooi staan, daar wordt de keuze niet makkelijker mee. Ben benieuwd hoe de R113 zullen staan.
En zo'n S tankdop is altijd een dikke mod

Blijf dit een hele mooie bak vinden. Alles mooi OEM en toch erg dik.

Klein vraagje: Komt er een compleet Aero pakket op of alleen voorbumper, S of Cooper?
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er strak uit Coentje met de tankdop, wordt nu tcoh wel erg benieuwd hoe hij eruit komt te zien met het aeropakketje
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Onze sponsors