Hoezo? Het zit er toch nog op! En die deurklinken zijn er ook nog niet zomaar vanafmarcel700 schreef:Het plasti avondtuur was maar van korte duur.
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Poetsen is niet heel moeilijk. Met de juiste producten en een beetje gestructureerd werkprogramma kom je al een heel eind. Maar het belangrijkste ingredient is denk ik geduld. Neem er de tijd voor!P5ycH0 schreef:Dat denk ik ook. Volgens mij verpest ik op het moment meer dan dat me lief is....
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Blijf bij mijn oordeel ^^^!
Kwestie van een dag eropIvo schreef:Daiel aan de PlastidipWie had dat gedacht:
Maar ziet er goed uit, al denk ik dat het een kwestie van tijd is dat je alsnog naar de spuiter gaat.speedy schreef:Vandaag verschillende voorbeelden gezien en ik vind het resultaat teleurstellend als ik heel eerlijk benje blijft een lelijke structuur zien ...
Als je blind bent of met halfbakken werk genoegen neemt ga dan aan de slag met plasti dip !
Als je strak werk wilt ga dan gewoon naar een spuiter![]()
Blijf bij mijn oordeel ^^^!
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kan me van Coen z'n gele banaan nog herinneren dat ie z'n deurgrepen eraf had gehaald om zwart te wrappen (of was't ook spuiten?)....
Iig moeten de deurpanelen eraf, maar kan me zelfs herinneren dat ie de ruiten eruit moest halen....

Anyway; succes! Je zult vast wel eea in/doorgelezen hebben
Ik vind dat je echt supergaaf bezig bent en echt respect dat je veel werk gewoon zelf hebt gedaan!!
Goed gedaan jochie!
Je wagen zag er al mega-vet!! uit, maar hij is er echt nog veel dikker van geworden. Moet ik gewoon weer eens in het echt bekijken
Weet wat je zegt he...speedy schreef:Krijg ze er echt wel vanaf hoor![]()
Ik kan me van Coen z'n gele banaan nog herinneren dat ie z'n deurgrepen eraf had gehaald om zwart te wrappen (of was't ook spuiten?)....
Iig moeten de deurpanelen eraf, maar kan me zelfs herinneren dat ie de ruiten eruit moest halen....
Anyway; succes! Je zult vast wel eea in/doorgelezen hebben
Ik vind dat je echt supergaaf bezig bent en echt respect dat je veel werk gewoon zelf hebt gedaan!!
Je wagen zag er al mega-vet!! uit, maar hij is er echt nog veel dikker van geworden. Moet ik gewoon weer eens in het echt bekijken
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Stoppen met aanraken dan! 
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- PepperWhite