Zooo gevonden! Topic was echt ver weggezakt! En als je niet kunt slapen heb je wel ff de tijd om te zoeken
Volgens mij niks nieuws te melden, alleen dat we hem sinds gister alweer 3 jaar officieel hebben! Kwam ik bij toeval achter
Net voor het slechte weer kwam, eind vorig jaar, heb ik hem nog compleet gekleid en weer een paar verse waxlaagjes aangebracht Komt ie goed de winter door...
Momenteel staat ie op z'n wintersloffen en vorige week heb ik nog ff de lampjes vervangen omdat er eentje stuk was! Meteen beide maar ff vervangen
Edit: inmiddels dus eergister dat we hem 3 jaar hebben
jajajajaja.... Beetje een schijtnacht gehad... beetje in bed liggen en niet kunnen maffen, heeel irritant
@Tom
Ik heb die les gister gevolgd, maar hij gaat vanmidag volgens mij wel gewoon door Dus je zult het zonder mij moeten doen
@Rest...
Echte mods hebben we niet meer.... kleine dingetjes waar ik tegenaan loop misschien... Tis eigenlijk vooral genieten van hoe ie nu is
En.. zorgen dat ie blijft..... m'n ouders krijgen nl ook mee dat die belastingvrije auto's opkomen, maar ik doe er alles aan die rare ideeen uit het hoofd te halen