Haha ja idd... Twas wel grappigmodena schreef:Ja Greg was een leuk onderonsje vrijdag.
Toen we terug reden zij Lian zouden wij die Works bij kunnen houden???,ik zei gaan we even proberen.Het ging wel even hard he Greg,maar was wel leuk hoor.
gr. Jack en LIan
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
en idd... twordt tijd dat ik de mijne chip denk ik... haha
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Als Klaas graag eens wilt uittesten wat hij uit mijn works kan halen, altijd welkom!
bij deze mss een oproep?
Kzal nog wel zien... Ik was eigenlijk best tevreden van Zip maar denk niet dat die voor de Works een specifiek programma zullen hebben... Ze hebben me toen dertijds gesponsord en was zeer tevreden van het resultaat...Olaf schreef:zou ik even bij Beek lagsgaan Greg.. ben benieuwd wat ze van die JCW kunnen maken!!
Als Klaas graag eens wilt uittesten wat hij uit mijn works kan halen, altijd welkom!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik begrijp hetGregBem schreef:Kzal nog wel zien... Ik was eigenlijk best tevreden van Zip maar denk niet dat die voor de Works een specifiek programma zullen hebben... Ze hebben me toen dertijds gesponsord en was zeer tevreden van het resultaat...Olaf schreef:zou ik even bij Beek lagsgaan Greg.. ben benieuwd wat ze van die JCW kunnen maken!!
Als Klaas graag eens wilt uittesten wat hij uit mijn works kan halen, altijd welkom!bij deze mss een oproep?
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Snel even originele BBS centercaps gestoken... nja, fake of niet, ik vind het wel cool staan zo! 
Ben er alleen niet goed uit of die stickers wel echt op de wielen moeten...
Tzijn in alle geval originele stickers blijkt...
Kmoet alleen mijn bouten eens terug wat bijkleuren... want van al dat op en afgevijs...

Ben er alleen niet goed uit of die stickers wel echt op de wielen moeten...
Tzijn in alle geval originele stickers blijkt...
Kmoet alleen mijn bouten eens terug wat bijkleuren... want van al dat op en afgevijs...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De rode centercaps vind ik zelf wel erg geslaagd, dat matcht de velgen meer bij de MINI. Stickers hangen er nu op, kunnen er nog altijd makkelijk af e 
Kzou alleen liever de andere wielstickers willen van BBS, waar BBS in rood is en niet int wit met rode omranding zoals hier... Hoewel die eerder gebruikt worden op de volledig goude wielen dacht ik, en deze op die met gepolierde rand.
Kzou alleen liever de andere wielstickers willen van BBS, waar BBS in rood is en niet int wit met rode omranding zoals hier... Hoewel die eerder gebruikt worden op de volledig goude wielen dacht ik, en deze op die met gepolierde rand.
Onze sponsors