Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
He adriaan ik had het ook laatst een scheur gewoon CARGLASS bellen HPX3 tegenwoordig.............
Klote he ik was ook iets van 65euro kwijt balennnnn....

Klote he ik was ook iets van 65euro kwijt balennnnn....

burn rubber not your soul

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mazzel gehad!
Heb dit precies hetzelfde meegemaakt met de caddy. Ook eens wielen gewisseld en toen met iemand aan de praat geraakt bij het laatste wiel. Had 'm maar 2 van de 4 bouten gebruikt en niet eens vastgedraaid. Uiteindelijk ook net op tijd gestopt door gehobbel en gebonk. Doe je maar eens in je leven.Adriaan schreef:Jep...
Hij hobbelde ook erg... maar ik had gister van alle vier de banden de bouten een kwartslag losgedraaid toen ie nog op de grond stond. Maar omdat die band lek was ben ik er niet meer mee verder gegaan en vergeten de voorwielen weer vast te draaien. En er is 15 km met die auto gereden naar de garage en daar ook aangegeven dat hij hobbelde, bleek dat het wiel er bijna aflag... best wel lucky gehad dus

Mazzel gehad!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
zo ik had gisteren (voordat ik op mijn werk werd opgehaald voor mijn bachelor party) een voltreffer midden in mijn gezichtsveld, met geknepen ogen petste de kiezel op mijn voorruit, met 1...60 op de A9
auw....weer een blus uit mijn voorruit....
@$%#%^

@$%#%^
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
als je ruit spontaan scheurt (dus niet door een sterretje) zou het onder garantie moeten vallen. Ruit mag niet zomaar gaan scheuren. Hij is toch pas vervangen zei je? Dus teruggaan naar degene die 'm gemonteerd heeft.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors