Ik heb er trouwens ook een scheurtje in maar als ze dat repareren zie je dat dan nog of mag je dan niks meer zien?
Ik zie nl. aan de buitenkant niks meer en vanbinnen nog steeds de scheur.
Zolang de scheur/ster/put niet groter is dan een 2 eurie stuk, kunnen/mogen ze het nog repareren.
Je ziet er dan inderdaad nog steeds wel wat van (jammer genoeg).
Vandaag was het de verkeerspolitie, om 15.30 op de A15, ik was op weg naar de tandarts...
Ja woor: : "Politie volgen"
Dus ik achter die Volvo aan, stoppen op een parkeerplaats en beginnen ze natuurlijk eerst over m'n kenteken.
Deze keer lulde ik me er echt niet onder uit (ik deed echt m'n best), helaas.
Dat is weer € 75,-
Krijg ik bijna nog € 50,- aan m'n broek voor het niet bij me hebben van m'n verzekeringspapieren, ik had alleen een copietje bij me....
Ook nog ff moeten blazen!
En beginnen ze ook nog even over m'n ramen!
Agent: Zijn dat originele ruiten?
Ik: Ja meneer.
Agent: Ze zijn wel donkerder he?
Ik: jahaa, inderdaad
andere agent: Moet ik Jan even bellen om de ruiten op te meten?
1ste agent heeft ondertussen m'n deur open en zit te kijken of hij folie kan ontdekken.
Nee zegt ie, het is inderdaad gewoon een getinte ruit.
Er zit ook een E6 keur op, dus het zal wel goed zijn.
Sukkols!
Weer een leuke dag dus.
Ook nog goed nieuws: Geen gaatjes ontdekt bij de tandarts!
zonde dude...
Maaaargoed, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
In dit geval kost het je 75 eu om te weten dat je geen gaatjes hebt, oftewel om mooi te zijn
Bedankt voor het medeleven mensen.
Ik wordt er wel een beetje simpel van hoor, maja inderdaad:
Wie mooi wil zijn moet pijn leiden.
En inderdaad een goeie plakkert!
Eindelijk na een maand of 5 maar even de Top box opgehaald bij Ferdinand.
Na wat tips te hebben gehad over het dichten van de enorme gaten die ik nog had, gelijk thuis maar even werk van gemaakt.
Nadat ik thuis kwam gelijk de motorkap open gedaan en inderdaad m'n filter was best aan de warme kant.
Dit is natuurlijk niet bevoordelijk, dus met wat rubbers gelijk de randen even afgedicht.
Er waren nu nog 2 gaten open, die ik tijdelijk maar even met wat spons heb dichtgemaakt.
Zie hier het resultaat:
Gelijk ook de rubbers om de Alta Air Diverter geplaatst.