Voorkant kan wel wat chroom hebben, maar langs achter zou ik toch alles wegdoen... Logo en die strip in je bumper dus. Ben je het beu dan trek je het er gewoon weer vanaf...jbcola schreef:Gisteren dan toch maar al mijn moed samen geraapt en eraan begonnen![]()
Al veel geleerd ondertussen, al veel geprutst ook... Maar het resultaat is wel bevredigend![]()
Deze pics en info had ik ff gemistjbcola schreef:Gisteren dan toch maar al mijn moed samen geraapt en eraan begonnen![]()
Al veel geleerd ondertussen, al veel geprutst ook... Maar het resultaat is wel bevredigend![]()
Geer, die coendek mod is zelfs mij gelukt, en nog zonder dremel ook....doen man, zoveel dikker en echt piece of cake...Blue Chaser schreef:Ik ga er gewoon voor en zie wel , aan de coendekmod begin ik zoals gezegd niet meer de boel gaat toch weer scheuren ..
En anders maar een randje chrome
Bedankt maat maar ik heb zelf al 3 setjes gedaan idd piece of cake ..GreyCooperS schreef:Geer, die coendek mod is zelfs mij gelukt, en nog zonder dremel ook....doen man, zoveel dikker en echt piece of cake...Blue Chaser schreef:Ik ga er gewoon voor en zie wel , aan de coendekmod begin ik zoals gezegd niet meer de boel gaat toch weer scheuren ..
En anders maar een randje chrome
Daar wil ik je best een keer mee helpen
Onze sponsors