Eigenlijk ook een gevaarlijke opmerking van mij op een MINI forum .
Maar laten we eerlijk zijn, ik kijk niet alleen naar MINI's(of meer om wie erin zit) omdat ze dikke velgen eronder hebben hoor .
Ik heb genoeg aan de deuren die erop zitten. Ik ben wel ook van mening dat het model van een Clubman stylistisch gezien een mooie lijn is. In mijn optiek klopt de Clubman beter. Maar ik vind een hatch ook nog steeds erg dik als 'ie maar laag genoeg staat en mooi gemod.
Voor ons voldoet de Dubman met 2 opgroeide jongens nog steeds. Zolang hij niet te krap wordt mag hij blijven. de jongens beginnen al aardig groot te worden allebei (6 & 8 jaar, schoenmaat 34 en 36!, kun je nagaan hoe groot ze al zijn) maar ze vinden zelf dat ze ruimte zat hebben. Mocht 'ie vervangen worden dan is de logische keuze natuurlijk een Countryman, of een Paceman aangezien we toch gewend zijn aan drie deuren. Binnenkort mogen we een paar dagen rijden met de Paceman, dus wie weet...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik heb 'm al gezien in Parijs afgelopen november.(of was het december? geen idee meer eigenlijk...) Vind 'm echt cool, maar moet wel goed laag en met een paar echt dikke wielen. Maar heeft absoluut potentieel!
Maar ik gok dat het toch eerder een Countryman SD gaat worden dan. In Duitsland zijn de prijzen al flink aan het zakken, dus dat levert weer mogelijkheden
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
In welke kleur stond ie daar toen ?..
Is natuurlijk wel het mooiste laag en dikke wielen!
Countryman is dan denk ik al wel redelijk *dik* uitgevoerd met opties in Duitsland ? Of valt dat nog mee...
Erg mooie auto enigste minpunt is die "plastic difussor" aan de achterkant die moet gespoten worden. Vind hem persoonlijk mooier dan Countryman. Maar die is weer wat praktischer volgens mij
@Brana: een blauwe Cooper S stond er toen. Die CM SD die ik vond had alle voor mij belangrijke optie's; leer, navi, pano-dak, PDC, etc. Prijzen beginnen bij 23k. De mooiste die ik vond in een voor mij mooie kleur zat op 24,5k. Dat zal volgend jaar weer een stukkie minder zijn.
@Casper: Alleen de JCW heeft die idioot grote diffuser. Een gewone Cooper S heeft al een beter achterbumpertje.