Milo heeft daar vandaag samen met Roel zijn Cobra1 schroefset gemonteerd en ik had met Andor afgesproken om mijn interieur nog iets meer blackline te maken door de standaard witte achtergronden van de toer en kilometerteller te vervangen door de donker grijze GP / Jcw varianten.
Zo reed ik vanmorgen bij GoGarage37 binnen.

Eerst maar aan de slag met het loshalen van de toerenteller

Dan alles rondom de km teller loshalen zodat het plastic kijkvenster er afgehaald kan worden, waarna zowel de naald van de toeren als km teller er met beleid, (maar echt heel gemakkelijk gaat dat toch niet), los gehaald moeten worden.

Naald verwijderd en dan kan ook de witte achtergrond eraf gehaald worden.

Dan blijft er dit over

De grijze km teller plaat er overheen gelegd en met een klein beetje lijm op een paar puntjes vast gezet.
Toen kwam (sorry ik ben je naam even kwijt

Voordat alles weer vast gezet wordt even testen of alles naar behoren werkt

En alles bleek te werken dus alles kon weer terug gemonteerd worden met onderstaande als eindresultaat.

Het was een super gezellige en zeer geslaagde dag, met heel veel dank aan Andor voor alle hulp en natuurlijk ook aan Roel dat we lekker droog bij GoGarage 37 binnen konden staan

En natuurlijk ook aan Kevin die na afloop nog wat foto's van mijn interieur gemaakt heeft, die zullen nog wel volgen.
Again, 1 happy Basemenneke