
Batje MCCS......
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Locatie: Helmond
Bericht
Re: Batje MCCS, brakes part 1
Ziet er zo al heel mooi uit Bart, dus gemonteerd zal het helemaal lekker staan 

- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, brakes part 1
Haha ja ik betrap me er af en toe ook op dat ik in de berging ga kijken naar alle spulletjes.
Alleen nog iets van een kleurtje verzinnen..
Alleen nog iets van een kleurtje verzinnen..
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, brakes part 1
Zo weer een kleine update.
De remmen zijn nog steeds niet klaar.
Alleen de brackets moeten nog.
Maar des ondanks gaan we toch langzaam door.
Een tijd terug zwarte koplampen gescoord via t forum.
En gister weer een leuke trip samen met Richard naar de ring. We waren er rond 9 uur. Alleen t laatste stuk van de rit was spannend.. leek wel of en een gat in de tank zat of iets... het ging hard met de benzine.. iets te hard.. Kaartjes gekocht en meteen de baan op gegaan.
Hier was meteen duidelijk dat er toch wel veel hele snelle mensen op de baan waren.
Er was rond een uur of 11 niets meer van te merken. De snelle mensen waren vervangen door idioten... man man wat een ellende. Denk dat er op 2 of 3 plekken mensen in de vangrail stonden. En heel veel mensen die niets snappen dat er mensen willen inhalen. En dan op plaatsen aan de kant gaan waar niet in te halen is. Dus na een paar rondjes maar weer naar adenau gegaan. De file om te circuit af te komen vakkundig voorbij gereden en vooraan aangesloten
Hierna lekker hamburgertje op en nog een paar uur in 't zonnetje gezeten. Was een geslaagde dag.
En nu eindelijk de foto's voor de mensen die 't hele stuk gelezen hebben


Christopher nog gespot met zijn Ring Clubman.


De remmen zijn nog steeds niet klaar.
Alleen de brackets moeten nog.
Maar des ondanks gaan we toch langzaam door.
Een tijd terug zwarte koplampen gescoord via t forum.
En gister weer een leuke trip samen met Richard naar de ring. We waren er rond 9 uur. Alleen t laatste stuk van de rit was spannend.. leek wel of en een gat in de tank zat of iets... het ging hard met de benzine.. iets te hard.. Kaartjes gekocht en meteen de baan op gegaan.
Hier was meteen duidelijk dat er toch wel veel hele snelle mensen op de baan waren.
Er was rond een uur of 11 niets meer van te merken. De snelle mensen waren vervangen door idioten... man man wat een ellende. Denk dat er op 2 of 3 plekken mensen in de vangrail stonden. En heel veel mensen die niets snappen dat er mensen willen inhalen. En dan op plaatsen aan de kant gaan waar niet in te halen is. Dus na een paar rondjes maar weer naar adenau gegaan. De file om te circuit af te komen vakkundig voorbij gereden en vooraan aangesloten

Hierna lekker hamburgertje op en nog een paar uur in 't zonnetje gezeten. Was een geslaagde dag.
En nu eindelijk de foto's voor de mensen die 't hele stuk gelezen hebben


Christopher nog gespot met zijn Ring Clubman.


- Mnrk
- 4 op een rij!
- Locatie: 076
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Tijdens het afgelopen weekend had ik ook niet verwacht dat het rustig zou blijven hoor... 
Gave foto die laatste!

Gave foto die laatste!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Was weer een heerlijk tripje maat!
Ook als bijrijder enorm genoten van het grote geweld daar. Want wat gaat het hard in de ochtend! Dju!
Kan niet wachten tot ik m weer terug heb en ik zelf weer een rondje kan gaan doen. De ticket(s) zijn iig al binnen!
Ook als bijrijder enorm genoten van het grote geweld daar. Want wat gaat het hard in de ochtend! Dju!
Kan niet wachten tot ik m weer terug heb en ik zelf weer een rondje kan gaan doen. De ticket(s) zijn iig al binnen!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Jammer van de stuntpiloten, maar dat is volgens mij een inherent bijverschijnsel op de 'Ring. Blijft er stoer uitzien met die dikke banden op de baan! 

- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Whoehoe er reageren weer mensen op m'n hak en zaag topic 
Nee het is helaas niet anders met de stuntelaars. Maar was me wel op valt is dat we steeds vroeger bij de ring zijn. Ook omdat het dan toch wel fijner rijden is.
En wat banden betreft. Me is happy met deze maat zo. Zat te twijfelen om naar de 235 te gaan. Maar die zijn meteen weer een stuk duurder. Dus binnenkort nieuwe set 225 45 17 als deze versleten zijn. Denk nog maar een paar keer voordat het slicks zijn..

Nee het is helaas niet anders met de stuntelaars. Maar was me wel op valt is dat we steeds vroeger bij de ring zijn. Ook omdat het dan toch wel fijner rijden is.
En wat banden betreft. Me is happy met deze maat zo. Zat te twijfelen om naar de 235 te gaan. Maar die zijn meteen weer een stuk duurder. Dus binnenkort nieuwe set 225 45 17 als deze versleten zijn. Denk nog maar een paar keer voordat het slicks zijn..
- Mnrk
- 4 op een rij!
- Locatie: 076
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Mocht het mogelijk zijn voor je, dan kan ik zo'n avondsessie TF doordeweeks (ook vrijdag) erg aanraden! Het is dan erg rustig en opvallend veel rijders die zich niet zo doodstaren op de laatste seconde van hun PR afrijden.
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Ja klopt. Het plan is om dat wel een keer te gaan doen. Lekker een uur onafgebroken rondes rijden.
Maar ellende is dat ik dan rond 3 uur weg moet. Banden wisselen en door. Dus dat is heel erg weer en werk afhankelijk... Maar wie weet als een keer de puzzelstukjes op hun plek vallen dat het lukt.
Maar het plan is er zeker
Maar ellende is dat ik dan rond 3 uur weg moet. Banden wisselen en door. Dus dat is heel erg weer en werk afhankelijk... Maar wie weet als een keer de puzzelstukjes op hun plek vallen dat het lukt.
Maar het plan is er zeker

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Als het om het rijden gaat is doordeweeks zoveel rustiger en relaxter. Alleen ook minder te zien, dat is dan weer de keerzijde.
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Nee klopt. Maar als je door de week gaat dan ga je denk ik ook alleen puur om te rijden. Niet om te kijken voor die 2 uurtjes.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook meer naar de Ring ga om rondjes te rijden dan om te kijken. Kijken is ook leuk, maar rijden is leuker. Gelukkig werk ik onregelmatig en kan ik dus door de weeks, alleen ontbreekt het me toch steeds aan echt vrije dagen. Naja, komt vast goed weer. Wil wel een keer m'n diesel opentrappen daar
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring 2016
Ik vind het ook heerlijk om er gewoon te zijn.
Lekker die luchten opsnuiven. Geweldige geluiden te horen. Absoluut ridiculeuze voertuigen bekijken en gewoon een hoop lachen.
Uiteraard maakt een rondje zelf rijden het wel af.
Laatste weekenden dat ik er ben geweest, was het goed te doen. Ook vorig jaar ging het allemaal wel soepel.
Je moet alleen de drukke dagen mijden. Gewoon goed kijken. Als er meer af komt dan erop gaat. Dat is je kans
Lekker die luchten opsnuiven. Geweldige geluiden te horen. Absoluut ridiculeuze voertuigen bekijken en gewoon een hoop lachen.
Uiteraard maakt een rondje zelf rijden het wel af.
Laatste weekenden dat ik er ben geweest, was het goed te doen. Ook vorig jaar ging het allemaal wel soepel.
Je moet alleen de drukke dagen mijden. Gewoon goed kijken. Als er meer af komt dan erop gaat. Dat is je kans

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring problems.....
Nou hier gaan we dan weer. Update tijd..
De remmen... Nope nog steeds niet. Iets met brackets en veel te duur...
Dus we zijn nog steeds aan het kijken waar we dit goed en voor een fatsoenlijke prijs kunnen laten maken.
Wat betreft de rest. Het ging allemaal goed...
Afgelopen week samen net Richard (BMX) 2 dagen heerlijk gesleuteld aan de lagere stoel frames voor de recaros. Zie Ries zn topic.
Hierna afgelopen vrijdag naar Duitsland. Motorweekend met een aantal vrienden. Ja ik weet het ik rij geen motor maar hoezo dan?? Nou ik mag mee omdat ik ze toch wel bij hou en op de bochtige stukken de stront voor hun ogen kan rijden.
Maar vooral ook voor de gezelligheid.
Dit jaar weer richting de Eifel/Moezel. We hebben er echt aan zitten twijfelen om het niet last minute af te lassen ivm het super slechte weer. Maar gelukkig zijn we toch gegaan.
Vrijdag middag begon de reis. Net een half uur na Venlo.... Regen, file alles. Een bak ellende.
Uit eindelijk bij het hotel aangekomen. De twee op de motor waren door gereden naar het hotel ivm files en ik was iets laten. Maar het Bier smaakte er niet minder om
Zaterdag goed naar de weersvoorspellingen gekeken en daar onze route op aangepast. Het bleef allemaal redelijk droog gelukkig. Dus we waren allemaal blij


Maar toch was het hier en daar toch nog wel nat. Het meest zure van de zaterdag was een 15 a 20 minuten van het hotel af. Nog ff stoppen om wat te drinken. Toch wel handig zo'n snelle assistentie Mini met koelbox en lekkere dingen
Lekker van het uitzicht genoten en wat foto's gemaakt.


#instertgoddelijklichaamgrappen
En zoals de opvallende lezer ziet. Het werd een beetje donker op de achtergrond...
Op een gegeven moment onweer en alles wat over de berg/heuvel heen kwam.
Dus hup iedereen werd snel en we reden vlot aan volgens de route om de bui voor te zijn.
Het was toch nog maar een klein stukje.
Ja jammer joh..
De navi bleef maar roepen, draai om, bleek dat de bui precies boven het gebied lag waar het hotel was.. Dus het hele spul weer stil gezet. Regen pakken uit de auto gehaald. Maar het was al te laat.
De moesson had ons ingehaald..
En daar zaten we dan...

Wel lekker knus langs de Rijn die net niet overstroomde.... Echt het leek wel of de Rijn 2.0 boven ons geloosd werd. Wat een water kwam er naar beneden. Maar na een goed half uur schuilen en snoepjes eten was het ergste voorbij. Dus terug naar het hotel. BBQ onder de parasol en savond naar een band wezen kijken in de lokale kroeg. Samen met het halve hotel wat weer veel te gezellig werd..
Vandaag begonnen aan de terug weg.
En als altijd vaste prik NURBURGRING!!! Kan ik me ook weer ff uitleven.

Eerste ronde ging lekker. Geen gekke dingen. Lekker rustig. En zonnig!!!!!
Maar er was in de omgeving goed te zien dat ook hier de afgelopen paar dagen veel water is geweest...
Het circuit lag er ondanks alles mooi bij.
En ik sta eindelijk op film!!! Ook was het een van de vrienden die zelf stond te filmen maar toch.
Blijft leuk om te zien en horen (A) Alleen de staat banden vinden het toch wel iets minder leuk dan de semis... Het piept en giert iets meer zullen we maar zeggen.... Maar de semis durfde ik niet aan met alle nattigheid die ze vrijdag voorspeld hadden.
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Hierna nog een tweede ronde gedaan, en aan het einde met het circuit afrijden een vreemd rammelend geluid..... F me... Tijdens het rijden op de ring niets gehoord of gemerkt. Motor hield niet in, geen foutmeldingen niets. Dus rustig terug naar Adenau.
Tijdens de hamburgers, die toch wel een stuk duurder zijn geworden maar nog steeds gruwelijk lekker zijn), rond gebeld en gedaan om te kijken wat het was. Na wat speur werk blijkt het probleem waarschijnlijk te zitten in het vliegwiel. Dit is kaduk..
Toch maar terug gereden naar huis, want dit kan en mag gewoon. Maar fijn is anders.
Nu wachten op reactie van de OS Ginken leverancier welke set het beste is voor mijn setup en toekomst plannen, en dan gaan we ook meteen voor een dikke upgrade en enkel masse vliegwiel. Iets wat de toekomstige plannen ook meteen aan kan.
Ik weet iig wel waar het vakantie geld aan op gaat deze keer......
Zo hehe wat een verhaal. Tijd voor een koud Biertje en op zoek naar onderdelen...
De remmen... Nope nog steeds niet. Iets met brackets en veel te duur...
Dus we zijn nog steeds aan het kijken waar we dit goed en voor een fatsoenlijke prijs kunnen laten maken.
Wat betreft de rest. Het ging allemaal goed...

Afgelopen week samen net Richard (BMX) 2 dagen heerlijk gesleuteld aan de lagere stoel frames voor de recaros. Zie Ries zn topic.
Hierna afgelopen vrijdag naar Duitsland. Motorweekend met een aantal vrienden. Ja ik weet het ik rij geen motor maar hoezo dan?? Nou ik mag mee omdat ik ze toch wel bij hou en op de bochtige stukken de stront voor hun ogen kan rijden.

Maar vooral ook voor de gezelligheid.
Dit jaar weer richting de Eifel/Moezel. We hebben er echt aan zitten twijfelen om het niet last minute af te lassen ivm het super slechte weer. Maar gelukkig zijn we toch gegaan.
Vrijdag middag begon de reis. Net een half uur na Venlo.... Regen, file alles. Een bak ellende.
Uit eindelijk bij het hotel aangekomen. De twee op de motor waren door gereden naar het hotel ivm files en ik was iets laten. Maar het Bier smaakte er niet minder om

Zaterdag goed naar de weersvoorspellingen gekeken en daar onze route op aangepast. Het bleef allemaal redelijk droog gelukkig. Dus we waren allemaal blij




Maar toch was het hier en daar toch nog wel nat. Het meest zure van de zaterdag was een 15 a 20 minuten van het hotel af. Nog ff stoppen om wat te drinken. Toch wel handig zo'n snelle assistentie Mini met koelbox en lekkere dingen

Lekker van het uitzicht genoten en wat foto's gemaakt.


#instertgoddelijklichaamgrappen

En zoals de opvallende lezer ziet. Het werd een beetje donker op de achtergrond...
Op een gegeven moment onweer en alles wat over de berg/heuvel heen kwam.
Dus hup iedereen werd snel en we reden vlot aan volgens de route om de bui voor te zijn.
Het was toch nog maar een klein stukje.
Ja jammer joh..

De navi bleef maar roepen, draai om, bleek dat de bui precies boven het gebied lag waar het hotel was.. Dus het hele spul weer stil gezet. Regen pakken uit de auto gehaald. Maar het was al te laat.
De moesson had ons ingehaald..
En daar zaten we dan...

Wel lekker knus langs de Rijn die net niet overstroomde.... Echt het leek wel of de Rijn 2.0 boven ons geloosd werd. Wat een water kwam er naar beneden. Maar na een goed half uur schuilen en snoepjes eten was het ergste voorbij. Dus terug naar het hotel. BBQ onder de parasol en savond naar een band wezen kijken in de lokale kroeg. Samen met het halve hotel wat weer veel te gezellig werd..










Vandaag begonnen aan de terug weg.
En als altijd vaste prik NURBURGRING!!! Kan ik me ook weer ff uitleven.

Eerste ronde ging lekker. Geen gekke dingen. Lekker rustig. En zonnig!!!!!
Maar er was in de omgeving goed te zien dat ook hier de afgelopen paar dagen veel water is geweest...
Het circuit lag er ondanks alles mooi bij.
En ik sta eindelijk op film!!! Ook was het een van de vrienden die zelf stond te filmen maar toch.
Blijft leuk om te zien en horen (A) Alleen de staat banden vinden het toch wel iets minder leuk dan de semis... Het piept en giert iets meer zullen we maar zeggen.... Maar de semis durfde ik niet aan met alle nattigheid die ze vrijdag voorspeld hadden.
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Hierna nog een tweede ronde gedaan, en aan het einde met het circuit afrijden een vreemd rammelend geluid..... F me... Tijdens het rijden op de ring niets gehoord of gemerkt. Motor hield niet in, geen foutmeldingen niets. Dus rustig terug naar Adenau.
Tijdens de hamburgers, die toch wel een stuk duurder zijn geworden maar nog steeds gruwelijk lekker zijn), rond gebeld en gedaan om te kijken wat het was. Na wat speur werk blijkt het probleem waarschijnlijk te zitten in het vliegwiel. Dit is kaduk..
Toch maar terug gereden naar huis, want dit kan en mag gewoon. Maar fijn is anders.
Nu wachten op reactie van de OS Ginken leverancier welke set het beste is voor mijn setup en toekomst plannen, en dan gaan we ook meteen voor een dikke upgrade en enkel masse vliegwiel. Iets wat de toekomstige plannen ook meteen aan kan.
Ik weet iig wel waar het vakantie geld aan op gaat deze keer......

Zo hehe wat een verhaal. Tijd voor een koud Biertje en op zoek naar onderdelen...
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Batje MCCS, Nurburgring and bust..
klinkt dik op het filmpje 

Minder van je vliegwiel ..
laat je gelijk koppeling en hele handel vervangen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Minder van je vliegwiel ..
laat je gelijk koppeling en hele handel vervangen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onze sponsors