kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik was er ook op 15.30, kon meteen in de rij aansluiten. Na één uur daar te hebben gestaan kwiebje en smousje nog even gesproken toen ze terugliepen naar de auto, ik stond nog steeds in de rij. Toen maar even de auto aan de kant gezet en naar de parkeerplaats gelopen. Toen het relatief gezien toch wat rustiger werd maar wat kaartjes gekocht en kon toen kon ik redelijk snel de baan op. Lekker rondje gereden maar wel druk. Ik heb de 4 Engelse Mini's ook gesproken en we wilden net met zijn vijfen de baan op toen de Ring dicht ging door een ongeluk. Tot sluitingstijd is die ook niet meer open geweest. Morgen ga ik terug, één rondje is wat weinig 

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was leuk je gesproken te hebben berthil. Keer in de vakantie als het weer het toelaat weer eens een keertje gaan kijken.
Het was inderdaad erg druk maar wat een mooie apparaten rijden daar rond zeg
:D
Misschien leuk om weer eens een keer met een paar van de club er naar toe te gaan
Het was inderdaad erg druk maar wat een mooie apparaten rijden daar rond zeg

Misschien leuk om weer eens een keer met een paar van de club er naar toe te gaan

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Das moedig Berthil, ik denk dat wij er rond 15.00 uur waren maar vanwege die lange rij hebben we ons omgedraaid en zijn in het dorp naar de track gaan kijken. Hier zie je o.a. nog enkele Engelse en Duits Mini's rijden.Berthil schreef:Ik was er ook op 15.30, kon meteen in de rij aansluiten. Na één uur daar te hebben gestaan kwiebje en smousje nog even gesproken toen ze terugliepen naar de auto, ik stond nog steeds in de rij. Toen maar even de auto aan de kant gezet en naar de parkeerplaats gelopen. Toen het relatief gezien toch wat rustiger werd maar wat kaartjes gekocht en kon toen kon ik redelijk snel de baan op. Lekker rondje gereden maar wel druk. Ik heb de 4 Engelse Mini's ook gesproken en we wilden net met zijn vijfen de baan op toen de Ring dicht ging door een ongeluk. Tot sluitingstijd is die ook niet meer open geweest. Morgen ga ik terug, één rondje is wat weinig
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer een nieuwe update. Van de week weer een nieuwe mod gekocht. Namelijk een klein carbon stuurplaatje. Wilde deze van de week in de avond al monteren maar dit ging niet omdat het al zo vroeg donker was.
Zojuist de stoute schoenen aan getrokken en twee gaatjes in het stuur gemaakt. Geprobeerd de veertjes van de airbag te bereiken maar dit lukt niet. Kon wel het oude plaatje er al onder uit trekken. Het los maken van de airbag is niet echt handig. Tevens zitten er op het plaatje aan de achterkant 3 uitstekels om het recht te laten zitten en 1 om het schroef je te draaien. Uiteindelijk na lang klooien het plaatje er toch op gekregen zonder de airbag er af te halen.
Hier het resultaat:
het plaatje zelf:

Vorige situatie:

Nieuwe situatie:

Binnenkort hopelijk weer een mooie mod
Zojuist de stoute schoenen aan getrokken en twee gaatjes in het stuur gemaakt. Geprobeerd de veertjes van de airbag te bereiken maar dit lukt niet. Kon wel het oude plaatje er al onder uit trekken. Het los maken van de airbag is niet echt handig. Tevens zitten er op het plaatje aan de achterkant 3 uitstekels om het recht te laten zitten en 1 om het schroef je te draaien. Uiteindelijk na lang klooien het plaatje er toch op gekregen zonder de airbag er af te halen.
Hier het resultaat:
het plaatje zelf:

Vorige situatie:

Nieuwe situatie:

Binnenkort hopelijk weer een mooie mod

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Onze sponsors