stalen leidingen en deftige blokjes (ferodo ds bvb) doen al héél veeljbcola schreef:Welke mods bedoel je Simon?
jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Suz Clubman S
- Nieuwsgierig
Bericht
Heb al probleem gehad met mijn pano-schuifdak dat niet meer open wou, is ondertussen vervangen!
Allé, ik ben de volgende dan...PEPI schreef:Succes bij den dokter(dat zijdeurprobleempje heb ik ook al gehad. Kabeltje moet beter afgesteld worden. Is trouwens al een gekend probleem...
)

Heb al probleem gehad met mijn pano-schuifdak dat niet meer open wou, is ondertussen vervangen!
Join the Club, man
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Was te laat bij de dokter
Uitgesteld tot volgende week maandag.
Bij mij moet het volledige slot vervangen worden, denk wel dat ze die zelf naar de vaantjes getrokken hebben eigenlijk
Nu ja, tis garantie hé
Ik ben er nog niet uit ivm de remmen of de velgen....
Had gehoopt dat de GP's vlotter van de hand zouden gaan eigenlijk

Uitgesteld tot volgende week maandag.
Bij mij moet het volledige slot vervangen worden, denk wel dat ze die zelf naar de vaantjes getrokken hebben eigenlijk

Nu ja, tis garantie hé

Ik ben er nog niet uit ivm de remmen of de velgen....

Had gehoopt dat de GP's vlotter van de hand zouden gaan eigenlijk

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deurprobleempje ook al gehad. Klein uitstulpje dat niet volledig naar buiten kwam.
7777km op net geen 3 maanden, wel netjes.. +30.000/jaar en dat met een S
Die AP remmen die op de Challenge staan vind ik wel enooorrmm bruut, zal wel ook een serieus prijskaartje op plakken. Vanachter leken het wel de standaard remmen.
7777km op net geen 3 maanden, wel netjes.. +30.000/jaar en dat met een S

Die AP remmen die op de Challenge staan vind ik wel enooorrmm bruut, zal wel ook een serieus prijskaartje op plakken. Vanachter leken het wel de standaard remmen.
- SpeedExceed
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
En je verbruik ligt later dan dat van mijn Cooper D. Constant korte afstanden wel en vooral een zware voet.
Prachtige Clubman heb je trouwens.
Prachtige Clubman heb je trouwens.

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ik heb nu voor een paar dagen een cooper D als vervangwagen.. heb dik 8 liter
dat gaat niet vooruit
dat gaat niet vooruit

Onze sponsors