Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eigenlijk zou ik hier vaker actief moeten zijn. Ik heb alleen nooit echt van die spannende verhalen.Brightness schreef:Leuk dat je weer eens wat post!
Reken op zo'n 500 Euro om alle ramen te laten doen. Ik heb de offerte niet meer en kan dus niet precies zeggen hoe de prijs is opgebouwd.speedy schreef:meestal rond de 60 euro per raam dacht iklouisvdd76 schreef:Ben ik ook wel benieuwd na...Baseman schreef:Heb je een prijsnsicatie als ik vragen mag?
HijBerry M schreef:Ik ben niet zo chagrijnig als ik lijk.
Wa hebben we toch een gezellig clubkelouisvdd76 schreef:HijBerry M schreef:Ik ben niet zo chagrijnig als ik lijk.ook niet...
Dankje! Het zijn RH Maxilites, 17" x 8,5J. De ET-waarde zou ik moeten nakijken, die vergeet ik steeds... Met verstelbaar camber, spelen met de bandenmaat, en wat plastic en metaal bewerken past het heel aardig.wiebe98 schreef:Hele dikke MINI! Wat zijn de specs van je velgen? Staan er precies goed onder!
Berry M schreef:
Dankje. Dit staat wat fraaier dan grijs. Misschien dat ik de hendels aan het stuur ook nog 's zwart maak. Moet alleen nog wat bedenken voor de symbooltjes...MartijnGizmo schreef:Mooie toevoeging, die wijzerplaten!
Zwarte hemel... Dashtop en downtubes in leer... Meer vermogen. Ideeën genoeg! Geld, dat is eerder het probleem.louisvdd76 schreef:Zijn van die mensen die altijd wel weer wat vinden om hem mooier te maken.
Ja, dit is toegestaan. Ik heb er een certificaat bij voor als ik zou worden aangehouden... Omdat ik de voorruit ook heb laten doen, valt het amper op dat de ramen getint zijn.GP Manuel schreef:Ist das so in NL zugelassen und erlaubt ??
Onze sponsors