Brightness' Hyper Blue R53
- speedy
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
- Atakan
- Enthousiast
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
Fijne platen, blijft een heerlijke MINI, zelfs voor de strepen wil ik hier wel een uitzondering maken! 

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Weer tijd voor een update!
Op 18 april ben ik samen met Ruben, Andor en Erik na de meeting in Velp nog doorgereden naar circuit Zolder in België om daar paar rondjes te rijden. We kwamen vrij laat aan en konden de laatste sessie nog meepakken. Een paar heerlijke rondjes gereden daar.
Het circuit is vrij kort, waardoor je de baan snel kent en dus al best leuke rondjes kunt neerzetten. Na de sessie viel op dat mijn linker voorwiel behoorlijk zwart was. Tijdens de terugreis bleek al gauw dat er iets niet in de haak was. De auto trilde en trok naar links in het stuur. Dit nam steeds en verder toe en uiteindelijk viel de aandrijving weg. Het bleek de aandrijfas te zijn die was losgekomen. Het zwart op mijn linker voorwiel bleek vet te zijn van de aandrijfas. Blijkbaar was de hoes gescheurd tijdens het rijden op het circuit. Gebeld met de ANWB, maar een domper toen bleek dat mijn lidmaatschap alleen dekking in NL betrof. Ik was altijd in de veronderstelling dat ik destijds voor Europese dekking had gekozen, maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Zij adviseerden te bellen met de Belgische partner. Afslepen naar NL zou kunnen, maar hier zat een kostenplaatje van 300 euro aan. Pfff, dat is zuur! Vooral omdat we slechts 25-30 km van Eindhoven vandaan waren en ik in Eindhoven kosteloos gebruik kon maken van de ANWB service. Om die reden op het idee gekomen om dat stukje te slepen door Ruben. Het was immers vrij dichtbij en we zaten op een provinciale weg. Helaas was ook dit geen succes. De sleephaak schoot los bij Ruben en schoot doodleuk op mijn motorkap, gevolg: klein deukje in de motorkap en grill.
Uiteindelijk naar wat heen en weer gebel kunnen regelen dat mijn zwager me kwam ophalen met een auto-ambulance. Volgende tegenvaller diende ze aan. Tijdens het van de ambulance afrijden klapte een houtplankje omhoog, tegen de bumper aan, gevolg: scheurtje in de bumper!! Al met al een lekker dagje: aandrijfas kaduuk, deukje in bumper en grill en scheurtje in de voorbumper. 
Gelukkig is alles te repareren. Inmiddels is de MINI voorzien van een nieuwe OEM aandrijfas en afgelopen week zijn de motorkap, randen van de Aerogrill en voorbumper voorzien van een nieuwe laklaag. Ieder nadeel heb z'n voordeel, want de voorzijde is nu direct helemaal vrij van steenslag en dat was eigenlijk nagenoeg het enige wat je op mijn lak kon vinden. Nu dus eigenlijk weer strakker dan ooit!
Door het spuitwerk moest de motorkap noodgedwongen wel worden bevrijd van de Bonnet Stripes. Aanvankelijk vond ik dat jammer, maar ik moet zeggen dat de nieuwe cleane look eigenlijk wel bij me in de smaak valt.
New Pics!

Op 18 april ben ik samen met Ruben, Andor en Erik na de meeting in Velp nog doorgereden naar circuit Zolder in België om daar paar rondjes te rijden. We kwamen vrij laat aan en konden de laatste sessie nog meepakken. Een paar heerlijke rondjes gereden daar.

Gelukkig is alles te repareren. Inmiddels is de MINI voorzien van een nieuwe OEM aandrijfas en afgelopen week zijn de motorkap, randen van de Aerogrill en voorbumper voorzien van een nieuwe laklaag. Ieder nadeel heb z'n voordeel, want de voorzijde is nu direct helemaal vrij van steenslag en dat was eigenlijk nagenoeg het enige wat je op mijn lak kon vinden. Nu dus eigenlijk weer strakker dan ooit!

Door het spuitwerk moest de motorkap noodgedwongen wel worden bevrijd van de Bonnet Stripes. Aanvankelijk vond ik dat jammer, maar ik moet zeggen dat de nieuwe cleane look eigenlijk wel bij me in de smaak valt.
New Pics!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
jesus wat een pech zeg 
gelukkig komt het allemaal wel weer goed maar balen is het zeker .....
Ik vind het ook wel erg strak zonder die striping erop

gelukkig komt het allemaal wel weer goed maar balen is het zeker .....
Ik vind het ook wel erg strak zonder die striping erop

- speedy
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Nee, was idd nog niet meegespoten. Twijfelde er al eerder over. Nu moest ik wel omdat er een klein deukje op de rand vd grill zat. 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had stiekem al eens een shopje gemaakt van je auto zonder strepen, dus ik ben sowieso fan van deze look! 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dat was een K#t dag zeg.... wat zal je hebben lopen schelden. (zou ik wel doen)
Maar het ziet er wel weer heel strak uit! Gril lijst in kleur is top!
Maar het ziet er wel weer heel strak uit! Gril lijst in kleur is top!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Thanks mannen!
Het was idd een k#t dag. Het schelden viel wel mee, balen des te meer. Ik was uiteindelijk pas om 0300 uur 's nachts thuis en mede door de vermoeidheid zat ik er toen wel helemaal doorheen.
Maar zoals ik al aangaf, uiteindelijk is de auto er alleen maar beter en mooier op geworden. Ook al heeft het weer de nodige centen gekost, het eindresultaat heeft me toch weer blij gemaakt.
Het was idd een k#t dag. Het schelden viel wel mee, balen des te meer. Ik was uiteindelijk pas om 0300 uur 's nachts thuis en mede door de vermoeidheid zat ik er toen wel helemaal doorheen.
Maar zoals ik al aangaf, uiteindelijk is de auto er alleen maar beter en mooier op geworden. Ook al heeft het weer de nodige centen gekost, het eindresultaat heeft me toch weer blij gemaakt.

Onze sponsors