speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
1 daggie maar , deze rakkers doen er 144 uur over
http://autovisieblog.nl/nieuws/ferrari- ... n-144-uur/
Dus TAKE YOUR TIME
speedy schreef:Morgen misschien een foto shoot maken van de mini want heb morgen de hele dag uitgetrokken om te poetsen / dappen/ kleien of wat dan ook
1 daggie maar , deze rakkers doen er 144 uur over
Dus TAKE YOUR TIME
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Nice job
kwestie van bijhouden sheelt een hoop werk
Maar kan mij voorstellen als er bijna nooit wat aan een auto gedaan word en je wilt hem in nieuwstaat dat het pokke veel werk is
en is zeker meer als een dag werk ! Maximale wat ik achter elkaar heb gecleand is 2 dagen en dat is echt veel hoor
als je daarna door een plas water rijd of een grapjas die zijn ruiten ff aan het sproeien is die voor je rijd dan baal je als een stekker 
Maar kan mij voorstellen als er bijna nooit wat aan een auto gedaan word en je wilt hem in nieuwstaat dat het pokke veel werk is
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
ik noem het altijd ff "EEN MOMENTJE VOOR MEZELF", ik zie de resultaten wel weer, alhoewel
altijd spik en span daar
Ik begrijp je helemaalspeedy schreef:Nice jobkwestie van bijhouden sheelt een hoop werk
![]()
Maar kan mij voorstellen als er bijna nooit wat aan een auto gedaan word en je wilt hem in nieuwstaat dat het pokke veel werk isen is zeker meer als een dag werk ! Maximale wat ik achter elkaar heb gecleand is 2 dagen en dat is echt veel hoor
als je daarna door een plas water rijd of een grapjas die zijn ruiten ff aan het sproeien is die voor je rijd dan baal je als een stekker
Onze sponsors