Ze blijven er voorlopig in zitten!Jurgen schreef:Vele beter
Moet ik ook nog is doen
Nog geen goede stadslichtjes gevonden?
Later misschien upgrade van de xeonlichten. Daaar gaan ze goed bij passen.

Jurgen schreef:Nee ik ben gaan kijken bij autostyle waren niet in stock
Hoe krijg je trouwens dat lampje eruit?
Ik krijg enkel heel de unit mee![]()
nee jurgen, het wegdek in belgië wordt er gewoon slechter op, ja nog slechterJurgen schreef:Ja daar zijn mini wel gevoelig voor, maar ik moet zeggen de R56 10x meer als de R50 vind ik. Ik had er bijlange niet zoveel last van met de cabrio, op de club heb ik ook al een stuk of 6 plekjes waar steenslag verf heeft weggeslagen.
Volledig mee eens.rem. schreef:nee jurgen, het wegdek in belgië wordt er gewoon slechter op, ja nog slechterJurgen schreef:Ja daar zijn mini wel gevoelig voor, maar ik moet zeggen de R56 10x meer als de R50 vind ik. Ik had er bijlange niet zoveel last van met de cabrio, op de club heb ik ook al een stuk of 6 plekjes waar steenslag verf heeft weggeslagen.![]()
![]()
![]()
gr remke
Dat beloofd!rem. schreef:ik ben dinsdag gaan snowboarden in Landgraaf, man zaaaalig rijden, alle in Nederland toch, zo zacht...
In België is het niet meer leuk rijden als auto liefhebber, met mijn MINI deed het altijd pijn als ik ging rijden, en idd slalomwedstrijdje, nu rijdt ik me een toch redelijk zachte auto en nog voel je al die putten hard, ze zijn ni goe bezig hier in BE![]()
Succes met je ruit, bij mij hebben ze in de tijd ook de vooruit vervangen, 2 x mogen terug gaanhoop dat ze bij jouw wat slimmer zijn
![]()
Groeten,
Remke
Onze sponsors