Was de auto aant inspecteren en vind dat het tijdens idle echt vreselijk draait (altijd al van het begin geweest).
Hebben andere die een S hebben het zelfde probleem? Ik bedoel niet Cold start rattling want heb de nieuwe distributie systeem (v3?).
Heb filmpje gemaakt! (warme motor)
Lorr'Sss New ride! (Beek pg6)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Die "nagel" heeft die van mij ook...verder hoor ik er niet zoveel vreemds aan (maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over jou S...
)
Heb je trouwens een Blow Off erop zitten of is dat je open filter die zo blaast...?

Heb je trouwens een Blow Off erop zitten of is dat je open filter die zo blaast...?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmhh dan is een openlucht filter icm een Blow Off helemaal feest
Ik hoor de mijne al stuk beter met het K&N filter van Coen

Ik hoor de mijne al stuk beter met het K&N filter van Coen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Damz...Klote voor je Lorr...
Idd onbegrijpelijk dat er altijd K'zakken zijn die zo nodig aan je spullen moeten zitten
Volgende antenne monteren met 220 erop!
Succes man!
Idd onbegrijpelijk dat er altijd K'zakken zijn die zo nodig aan je spullen moeten zitten

Volgende antenne monteren met 220 erop!
Succes man!
- Lorr
- Mod virus alert!
Bericht
wss de zelfde dader! Want stond niet zo ver van jou geparkeerd.... gvd maakt mij zo kwaad hé.
Ik staan vandaag terug enkele plaatsen van jou
(heb gecheckt je antenne is er nog!)
Heb binnenkort nieuwe ventieldopjes... nu durf ik die er niet op te zetten. Zodat ze die mss weer gaan stelen...
GeoBem007 schreef:Op de kaaien toch ni? Heb je gisteren ook zien staan
Vrees toch altijd voor zo'n dingen, gisteren hebben ze op mijn auto gespuugd..

Ik staan vandaag terug enkele plaatsen van jou

Heb binnenkort nieuwe ventieldopjes... nu durf ik die er niet op te zetten. Zodat ze die mss weer gaan stelen...
Ja verschrikkelijkFred schreef:wat moet ik horen dan? Iedere r56 klinkt als een diesel bij stationair draaien Lachen

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors