Berry M's Compressor Cooper...
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
we vielen vorige maand al op in de regio Apeldoorn. Als je dit erin zet en ook aan zet zal het helemaal wel een takke herry zijn. Jammer dat je dan dat mooie geluid van je auto niet meer hoort. 

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daar we aan een nieuwe bladzijde zijn begonnen, heb ik ook weer een nieuwe foto... Vers van de Drentsche pers:
Gelukkig zit er een volumeknopje op de nieuwe radio.hanskramer schreef:Als je dit aan zet zal het helemaal wel een takke herry zijn. Jammer dat je dan dat mooie geluid van je auto niet meer hoort.

Daar we aan een nieuwe bladzijde zijn begonnen, heb ik ook weer een nieuwe foto... Vers van de Drentsche pers:

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gisteren ben zijn we met de door mij uitgezette Drenthe Toer weer op hetzelfde zandweggetje geweest als waarvan hierboven ook al een foto staat. Deze ronde had ik echter het geluk dat de lokale schaapherder voorbij trok:

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Echt 100% Drenthe, mooie foto's.
(alleen 't blijft jammer van de tekstbalk door het beeld, maar dat is mijn mening,
net als egaal gele kentekenplaten, doodzonde voor de fotocompositie)

(alleen 't blijft jammer van de tekstbalk door het beeld, maar dat is mijn mening,
net als egaal gele kentekenplaten, doodzonde voor de fotocompositie)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: