BBS-BP 18inch 8J ET40 met falken banden 215-35-18.

Omdat je 'em hebt laten uitwgen wil niet zeggen dat 'ie op alle hoeken even laag/hoog staat. Ik heb precies hetzelfde. Het gaat er bij het uitwegen om, om op alle wielen (ongeveer) dezelfde druk hebt. Daardoor kan het zo zijn dat 'ie links iets lager/hoger staat dan rechts (en vice versa natuurlijk, zelfde geldt voor voor en achter)mikkie23 schreef:Beetje vreemd, links achter staat lager dan rechts achter terwijl ik de auto heb laten uitwegen destijds!
Ze staan er mooi onder he!mushrop schreef:Wow, staat echt supertjedik Michael. echt hele mooie velgen dit!
Mmm oké op die fietsmushrop schreef:Omdat je 'em hebt laten uitwgen wil niet zeggen dat 'ie op alle hoeken even laag/hoog staat. Ik heb precies hetzelfde. Het gaat er bij het uitwegen om, om op alle wielen (ongeveer) dezelfde druk hebt. Daardoor kan het zo zijn dat 'ie links iets lager/hoger staat dan rechts (en vice versa natuurlijk, zelfde geldt voor voor en achter)mikkie23 schreef:Beetje vreemd, links achter staat lager dan rechts achter terwijl ik de auto heb laten uitwegen destijds!
heb ik dus ook, alhoewel het verschil geen cm is...mikkie23 schreef:Mmm oké op die fietsIk dacht juist door het uitwegen hij precies gelijk zou staan maar gaat dus puur alleen om de druk op de wielen. Want hij slijt nu aan 1 kant aan en de andere kant niet (achter). want dat is wel een cm verschil!
Onze sponsors