vanaf pagina 34, de nieuwe melting silver Cooper S Cabrio
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Vandaag voor het eerst zelf met de Kap dicht gereden.
Jammer, ik hoop dat het weer maar weer snel omslaat.
Ik heb nog een week om te beslissen of we de velgen laten zitten of toch omruilen voor de R99 Double Spokes.

Ik heb nog een week om te beslissen of we de velgen laten zitten of toch omruilen voor de R99 Double Spokes.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- bjfloor
- Enthousiast
Bericht
Hoi mede Cabrio-rijders,
Jullie hebben een fraai exemplaar! Ook wij hebben de eerste km's lekker open kunnen rijden. Goed voor de Always Open Timer
.
Wat velgen betreft; op onze vorige cabrio hadden wij de R99. Ben daar ook nog steeds weg van. En je ziet ze niet zo vaak, dus heb je wel iets aparts. Maar goed, smaken verschillen!
Veel rijplezier!
Groeten,
Berend Jan
Jullie hebben een fraai exemplaar! Ook wij hebben de eerste km's lekker open kunnen rijden. Goed voor de Always Open Timer

Wat velgen betreft; op onze vorige cabrio hadden wij de R99. Ben daar ook nog steeds weg van. En je ziet ze niet zo vaak, dus heb je wel iets aparts. Maar goed, smaken verschillen!
Veel rijplezier!
Groeten,
Berend Jan
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
dank voor je reactie. Ik begin steeds meer te geloven in de keuze die ik voor deze velgen gemaakt heb. Vrijdag a.s gaan ze eronder en dan zal ik wel een paar foto's plaatsen.

Hoi Berend Jan,bjfloor schreef:Hoi mede Cabrio-rijders,
Jullie hebben een fraai exemplaar! Ook wij hebben de eerste km's lekker open kunnen rijden. Goed voor de Always Open Timer.
Veel rijplezier!
Groeten,
Berend Jan
dank voor je reactie. Ik begin steeds meer te geloven in de keuze die ik voor deze velgen gemaakt heb. Vrijdag a.s gaan ze eronder en dan zal ik wel een paar foto's plaatsen.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Stelletje prutsers, de eerste foto van de blauwe brigade is ook binnen.
Hard aanpakken die kamikaze piloten
, 54 KM per uur in de bebouwde kom.
Ze moesten die race maniakken voor de rest van hun leven opsluiten.
Maar ja, wij rijden in een mooie Cooper S Cabrio, het zal wel de kift wel zijn. (zij moeten het op een dienstfiets doen
)

Hard aanpakken die kamikaze piloten

Ze moesten die race maniakken voor de rest van hun leven opsluiten.

Maar ja, wij rijden in een mooie Cooper S Cabrio, het zal wel de kift wel zijn. (zij moeten het op een dienstfiets doen

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Toch maar gekozen voor de R99 en deze er afgelopen vrijdag op laten zetten. Ze glimmen nog wel lekker en steken zo mooi af tegen de Dark Silver kleur van de auto.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ondertussen ook de eerste vakantie er mee op pad geweest. ruim 4.000 km gereden waarvan ook op een aantal mooie bergpassen in Zuid Tirol (Italië) Zie hier een aardige uitdaging, de Passo di Stelvio.
48 haarspeldbochten naar boven en 49 naar beneden.

Helaas wel een dikke steen net boven de voorruit op dat plexiglas.
Onze eerste vette kras na totaal 7.500 km

Helaas wel een dikke steen net boven de voorruit op dat plexiglas.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Het is inderdaad dat stuk van Topgear. Inderdaad heel mooi maar helaas niet rustig. Veel fietsers en vooral heeeeeeeeeeeeeeel veel moterrijders waarvan de meesten (gelukkig niet allemaal) het niet zo nauw nemen met het weggebruik. Inhalen op topsnelheid vóór de bocht en over het algemeen zeer plat en ruim over de andere weghelft bij het nemen van de bochten.
Erg oppassen dus. Ik heb het idee dat men de weg voor Topgear volledig had afgezet voor de opnames.

- GreyCooperS
- Forum Junky