Mini Poeper... Clubman & Classic!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini Poeper: Ik ben dus rats vergeten te meten voor jou! Heb je het nog nodig?
Erg balen van dat vandalisme, maar je bakje ziet er erg gaaf uit! Ik zou wel een stelletje S-bumpers (of JCW) steken
Velgen staan er super op!
Veel plezier ermee
Is een onzichtbare strip. Zie je niet echt. En is echt wel nodig, zeker als je regelmatig wat in je koffer schuift.Fred schreef:Mooie clubman!Wielen staan em idd goed, ben benieuwd naar de mods.
@ sven, hoe zit dat met die beschermfolie? Heb ondervonden dat ik erg zal moeten opvallen om iets in de koffer te laden zonder te haperen aan de bumper ... Is dat iets wat je kan zien of is het een onzichtbare strip ofzo?
Mini Poeper: Ik ben dus rats vergeten te meten voor jou! Heb je het nog nodig?
Erg balen van dat vandalisme, maar je bakje ziet er erg gaaf uit! Ik zou wel een stelletje S-bumpers (of JCW) steken

Velgen staan er super op!
Veel plezier ermee

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gave wielen man! Staat erg dik!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks voor complimenten! Na vanmiddag nog mooier!
@Sven: goede tip!
Doen nu iedere keer deken over bumper leggen, maar moet ik geregeld onder hond vandaan trekken. Hond mag erin/-uit als ik het zeg. Handig aan deurtjes is dat ze opbergvakken aan binnenzijde hebben, daar laten we de lijn.
@Sven: goede tip!
Doen nu iedere keer deken over bumper leggen, maar moet ik geregeld onder hond vandaan trekken. Hond mag erin/-uit als ik het zeg. Handig aan deurtjes is dat ze opbergvakken aan binnenzijde hebben, daar laten we de lijn.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Clubman bij onze woning! Zie nu net dat ik garagedeur moet schoonmaken.
'Garage wordt jouw domein!' zei mijn vriendin.
Gaf toen aan de vloer te willen betegelen met in midden een mozaïek figuur in vorm van BMW en MINI logo...
...je had haar gezicht moeten zien.

Clubman bij onze woning! Zie nu net dat ik garagedeur moet schoonmaken.

'Garage wordt jouw domein!' zei mijn vriendin.

Gaf toen aan de vloer te willen betegelen met in midden een mozaïek figuur in vorm van BMW en MINI logo...

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
In tegenstelling tot veel andere kleuren lijkt het me mij deze wel erg dik als de wielranden ed in carroseriekleur worden gespoten
Verder alleen een zwart accentje op de spiegels en klaar..

Verder alleen een zwart accentje op de spiegels en klaar..
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik zie het helemaal voor me.
Humor !!!Mini Poeper schreef:'Garage wordt jouw domein!' zei mijn vriendin.![]()

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lang niks meer van me laten horen... druk druk druk en internet heb ik nog niet werkend.
Mijn PDAfoon zet ik vast op NL netwerk maar heeft dan heel weinig bereik waardoor data via het GPRS netwerk gaat. Verbinding is te zwak om UMTS of HSDPA te kunnen hebben. Gekoppeld aan mijn lappie fungeerd 'ie als modem.
Toch zijn er enkele kleine uiterlijke mods aangebracht. Binnenin heb ik een KUDA houder gemonteerd waarmee ik mijn PDA beter in zicht heb om smsjes te kunnen lezen of TomTom te bedienen.

Op afbeelding een TomTom PNA afgebeeld, bij mij dus mijn PDAfoon.
Rij nu vanwege de vele sneeuw toch maar even op wintersloffen.
Net voordat ik deze ging wisselen ff piccies gemaakt.

Mijn PDAfoon zet ik vast op NL netwerk maar heeft dan heel weinig bereik waardoor data via het GPRS netwerk gaat. Verbinding is te zwak om UMTS of HSDPA te kunnen hebben. Gekoppeld aan mijn lappie fungeerd 'ie als modem.
Toch zijn er enkele kleine uiterlijke mods aangebracht. Binnenin heb ik een KUDA houder gemonteerd waarmee ik mijn PDA beter in zicht heb om smsjes te kunnen lezen of TomTom te bedienen.

Op afbeelding een TomTom PNA afgebeeld, bij mij dus mijn PDAfoon.
Rij nu vanwege de vele sneeuw toch maar even op wintersloffen.

Net voordat ik deze ging wisselen ff piccies gemaakt.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moest gisteren in de stad Kleve even iets regelen, kwam toen een JCW WC50 tegen die toevallig dezelfde richting op moest als ik. Hebben toen tijdje achter elkaar zitten sjezen. Wordt tijd voor een voor een Beek kuurtje... 
Rij nu tijdelijk wel rond met een papieren zak op mijn hoofd... 15" Donald Duck bandjes...
Volgende week de veren ophalen en monteren zodra de zomervelgen er weer onder gaan.

Heb besloten de MINI niet te bestickeren, vind het nu met de zwarte spiegelkappen mooi contrasterend.Fred schreef:Mooie frisse mini zo, zwarte spiegelkapjes op zich zullen al een mooi contrast zijn. Zou ook zo niet direct weten of ik zou gaan bestickeren of niet. Zou ook wel mooi zijn
Volgende week de veren ophalen en monteren zodra de zomervelgen er weer onder gaan.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 03 feb 2010, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.